ارزان‌ترین خانه‌ها با ودیعه کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره رایگان در تهران

0

اگر مستأجر هستید و دنبال خانه‌ای با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره رایگان می‌گردید، ناامید نباشید. در این مطلب ارزان‌ترین خانه‌ها را با مشخصات آنها به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

تعداد مستاجران کشور کم نیست و طبیعی است که بخش عمده‌ای از آنها در تهران زندگی می‌کنند. هزینه‌های سرسام‌آور زندگی و افزایش عجیب قیمت‌ها باعث شده است تا هر روز دغدغه مستأجران بیشتر شود. نزدیک به زمان قرارداد که می‌شود، همیشه این استرس وجود دارد که مالک چقدر به پول پیش و مبلغ اجاره‌ اضافه می‌کند.

اسم تهران که در میان باشد، قطعا همه می‌دانند که هزینه‌ها در چه سطحی قرار دارد. البته افزایش زیاد قیمت‌ها و نگاه سرمایه‌ای موجران به رهن و اجاره هم در بالا رفتن هزینه‌ها دخیل هستند. پرداخت ماهیانه اجاره دشوار است و خیلی‌ها تلاش می‌کنند که ودیعه بیشتری بپردازند تا مجبور نباشند هر ماه پولی را به صاحبخانه بدهند. درنتیجه در انواع دسته‌های قیمتی خانه، جست‌وجو برای اجاره رایگان همیشه وجود دارد.

اگر محدودیت بودجه دارید، در این مطلب می‌خواهیم مناطقی را به شما معرفی کنیم که با پول پیش کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بتوانید خانه مورد نظرتان را حتی با اجاره رایگان پیدا کنید.

رهن خانه در تهران با ودیعه کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره رایگان

اول باید تکلیفتان را مشخص کنید که می‌خواهید داخل تهران باشید یا مشکلی ندارید که کمی فاصله بگیرید و در شهرک‌های اطراف ساکن شوید. طبیعی است که با ۱۰۰ میلیون رهن و اجاره رایگان، نمی‌توانید به به مناطق مرکزی و بالای شهر تهران فکر کنید. ضمن اینکه خانه‌های متناسب با این بودجه معمولا کوچک و فاقد یک سری از امکانات هستند.

اما شرایط در اطراف تهران و شهرک‌ها متفاوت‌تر است. در این مناطق می‌توانید آپارتمان‌های یک یا دو خوابه نوساز یا چند سال ساخت را با بودجه‌ای که دارید رهن کنید. طبیعی است که امکانات این آپارتمان‌ها جدیدتر و به مراتب بهتر هستند. درنتیجه شاید با کمی جست‌وجو، خانه‌ای با اجاره رایگان و رهن پایین هم پیدا کنید.

اگر می‌خواهید خیالتان راحت باشد و در یک آپارتمان با امکانات خوب سکونت داشته باشید، می‌توانید به مناطق زیر فکر کنید. با کلیک روی نام هر منطقه، آگهی‌های اجاره مرتبط با آن را در دیوار ببینید:

برای خانه‌هایی که در این مناطق هستند معمولا باید ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان پول پیش بپردازید. برای پیدا کردن این خانه‌ها در دیوار تنها باید پس از انتخاب محله، مانند تصویر زیر ودیعه را حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره را حداکثر رایگان انتخاب کنید.

خانه با اجاره رایگان در پاکدشت

اگر با خانه کوچک ولی داخل تهران مشکلی ندارید، می‌توانید به محله‌های زیر فکر کنید. با کلیک روی نام هر منطقه، آگهی‌های اجاره مرتبط با آن را در دیوار ببینید:

برای رهن آپارتمان‌های این مناطق باید بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بپردازید. اما اگر کمی بگردید می‌توانید خانه‌هایی با حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هم پیدا کنید که اجاره رایگان دارند. گرچه این موارد معمولا کوچک‌تر و یک‌خوابه هستند و در فازهای پایین‌تر قرار دارند. فراموش نکنید که بسیاری از خانه‌های آگهی‌شده برای رهن و اجاره را می‌توان با مذاکره با مالک، به رهن کامل یا همان اجاره رایگان تبدیل کرد.





ویژگی‌ها و امکانات خانه‌های با اجاره رایگان

درباره مناطقی که می‌توانید متناسب با بودجه خودتان خانه و آپارتمان پیدا کنید صحبت کردیم. اما یادتان باشد در محله‌هایی که داخل تهران هستند، باید به خانه‌های کلنگی، کوچک، بدون پارکینگ و با کمترین امکانات بسنده کنید. ضمن اینکه ممکن است این خانه‌ها در کوچه‌های باریک یا جاهایی قرار داشته باشند که دسترسی محلی خوبی ندارند. به‌هرحال پیدا کردن خانه با اجاره رایگان و رهن پایین، نیاز به کوتاه آمدن از برخی انتظارها را هم دارد.

اما شرایط در مورد آپارتمان‌های موجود در شهرک‌ها و مناطق اطراف تهران فرق می‌کند. از مهمترین امکانات این خانه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقشه خوب
  • آسانسور
  • کابینت MDF
  • گاز صفحه‌ای
  • هود
  • پکیج
  • پارکینگ و انباری
  • نورگیر خوب
  • کمد دیواری
  • کولر آبی یا گازی

جمع‌بندی

قیمت املاک در ایران به شکل وحشتناکی در سال‌های اخیر افزایش داشته است. همین مسئله باعث شده تا تعداد مستاجران افزایش پیدا کند و از طرف دیگر آنهایی هم که اجاره‌نشین بودند، برای تمدید یا پیدا کردن جای جدید دچار مشکل شوند. این وضعیت در تهران به مراتب سخت‌تر است و با هر بودجه‌ای نمی‌توان خیلی راحت خانه یا آپارتمان پیدا کرد.

در این مطلب سعی کردیم مناطقی را به شما معرفی کنیم که با ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه و اجاره رایگان بتوانید در تهران یا اطراف آن خانه و آپارتمان اجاره کنید. طبیعی است که داخل شهر باید به خانه‌های قدیمی‌ساز و با امکانات کم قانع باشد. یا اینکه باید به شهرک‌های اطراف بروید، ولی در آپارتمان‌هایی زندگی کنید که امکانات خوب و جدیدی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.