هیوندای کسپر معرفی شد

خودرویی با چراغ‌های LED بزرگ

0

هیوندای کسپر یک کراس‌اوور کوچک و جدید است که این شرکت قبل از عرضه به‌ کره‌ جنوبی از آن رونمایی کرده است. این خودرو با چراغ‌های LED بزرگ و شکاف در جلوپنجره پایینی خود، به‌صورتی طراحی شده که انگار همیشه تعجب کرده است.

هیوندای کسپر معرفی شد

نام این خودرو برگرفته از یک ترفند اسکیت ‌بورد است که در آن، تخته هنگام پرش اسکیت‌ سوار معلق می‌شود و می‌چرخد. هیوندای دریافت سفارش‌های این خودرو را از ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد و تحویل خودرو هم از اواخر سال آغاز می‌شود.

در طراحی این خودرو قسمت جلوی کسپر ظاهری ظریف و زیبا دارد، اما شمایل کناره‌های آن عضلانی است. روی بدنه از خطوط برجسته استفاده شده و گلگیرها کمی برآمده است. روکش پلاستیکی دور گلگیرها ظاهری مستحکم به آنها می‌بخشد. هیوندای تا این لحظه هیچ تصویری را از کابین این کراس‌اوور شهری کوچک منتشر نکرده است.

درمجموع، تناسبات کلی، ستون‌های A مشکی‌‌رنگ و خطوط واضح در اطراف پنجره‌های جانبی این خودرو بسیار به سوزوکی ایگنس شباهت دارد. ایگنس یکی از رقبای اصلی کاسپر محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط منابع خبری، کسپر ۳۵۹۵ میلی‌متر طول و ۱۵۹۵ میلی‌متر عرض دارد و فاصله‌ میان دو محور آن ۲۴۰۰ میلی‌متر است.

هیوندای کسپر معرفی شد

هیوندای تأیید کرده است که کاسپر با موتور ۱ لیتری تنفس‌ طبیعی یا پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژر در دسترس است. این خودرو در آن زمان تحت طراحی داخلی AX 1 قرار داشت و حتی با پوشاندن خودرو، چراغ‌های بزرگ جلو به‌وضوح بخش مهمی از طراحی را تشکیل می‌دادند.

انتظار می‌رود هیوندای کسپر به هند هم صادر شود؛ یعنی جایی که کراس‌اوورهای کوچک و ارزان‌قیمت بسیار محبوب است. در آخر، احتمال ساخت نسخهٔ تمام الکتریکی کسپر در اواسط سال ۲۰۲۳ هم وجود دارد.

آگهی‌های خرید و فروش خودرو هیوندای

***

شما می‌توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ دیوار بخوانید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.