جک S5 جدید (فیس‌لیفت) به زودی وارد بازار ایران می‌شود

1

جک S5 یکی از پر فروش‌ترین کراس اوورهای چینی در بازار کشورهای در حال توسعه است و نمونه جدید و فیس لیفت آن در بازارهای مختلف دیده می‌شود. شرکت کرمان موتور از آغاز عرضه نسخه جدید خودرو جک S5 طی روزهای آتی خبر داد.

نمونه‌ای که در این تصویر مشاهده می‌نمایید، در وبسایت رسمی جک به نام S5 II معرفی شده است. نسخه فیس‌لیفت جک S5 شباهت انکارناپذیری با مدل اولیه دارد و نشان می‌دهد طراحان جک، یک فیس‌لیفت جزئی را روی این کراس‌‌اوور اعمال کرده‌اند. به جلو پنجره نسبتا بزرگ جک S5، یک لبخند کرومی اضافه شده و پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز قسمت میانی را پوشانده است. طراحی چراغ‌های مه شکن نسبت به مدل اولیه تغییر کرده و تهاجمی شده است.

اما آن چه که توانسته جک S5 را در بازار جهانی موفق نگه دارد، اضافه شدن برخی آپشن‌ها و امکانات جدید است. در جک S5 فیس‌لیفت در کنار امکانات نام برده، آپشن‌هایی مانند سامانه پارک اتوماتیک (اتو پارک)، چراغ شوی، کروز کنترل و سقف پانوراما قابل سفارش است. همچنین، در این خودروی جدید امکان تولید و عرضه در دو نسخه دو دیفرانسیل را هم دارد و می‌توان جک S5 جدید را با قدرت حرکتی بیشتر در اختیار داشت. دکمه ثابت نگه داشتن ضرایب انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب هم در پنل ترمز پارک برقی S5 جا نمایی شده است.

بیشتر بخوانید: کدام خودروهای چینی ارزش خرید دارند؟

نسخه جدید جک S5 به زودی وارد بازار ایران می‌شود

همانند اکثر فیس لیفت‌های جزئی، نمای جانبی خودرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان همان ظاهر اولیه را شاهد هستیم. نمای عقبی خودرو نیز هیچ تغییر خاصی نداشته و به نظر می‌رسد طراحان جک از ظاهر این قسمت به اندازه کافی رضایت داشته‌اند. فیس لیفت جک S5 در سال ۲۰۱۷ انجام شده، از این رو، لوگوی ستاره مانند جک را در این خودرو شاهد هستیم هر چند مدتی بعد لوگو جدید نیز به جلو پنجره این خودرو افزوده شد.

جک S5 جدید تقریبا در بسیاری از بازارها با پیشرانه دو لیتری توربو خداحافظی کرده و نسل جدید موتورهای توربوشارژر این کمپانی چینی بر روی آن نصب شده است. پیشرانه جدید جک S5 از نوع ۱٫۵ لیتری توربو است که با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) همراه بوده و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران

در حال حاضر،جک S5 با دو تیپ در بازار ایران حضور دارد که از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند. جک S5 دنده‌ای و S5 اتوماتیک نیز دو محصول پر فروش کرمان موتور از یک کراس‌اوور هستند که این روزها صرفاً تولید نمونه اتوماتیک آن انجام می‌شود.

به احتمال فراوان طی چند روز آینده بخشنامه فروش خودرو جک S5 فیس ‌لیفت توسط شرکت کرمان موتور فعال شود. بدیهی است که اگر جک S5 جدید با اضافه شدن برخی امکانات و ویژگی‌ها به بازار ایران بیاید، می‌توان فروش این کراس اوور چینی را برای کرمان موتور افزایش دهد و فاصله خود را در بحث فروش با سایر کراس اوور افزایش دهد.

شما هم اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار از آخرین قیمت خرید و فروش جک S5 مطلع شوید. همچنین، شما می‌توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ دیوار دنبال کنید.

1 نظر
  1. lopi می‌گوید

    ماشین خوبیه خداییش!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.