راهنمای اجاره کوتاه مدت دفتر کار و فضای آموزشی در دیوار

0

گاهی برایتان پیش می‌آید که برای مدتی کوتاه به یک فضا کار نیاز دارید. یا برای چند ساعت باید دنبال یک فضای آموزشی باشید. مشکل اینجاست که نمی‌دانید چه کار کنید. اگر تا پایان این مطلب همراه ما باشید، خیلی راحت مشکلتان در اجاره کوتاه مدت دفتر کار و فضای آموزشی حل می‌شود.

کار بعضی از افراد به‌گونه‌ای است که خیلی به دفتر کار نیازی ندارند یا مجبور نیستند همیشه داخل محیط کاری باشند. بعضی دیگر هم هستند که در حوزه آموزش فعالیت می‌کنند و طبیعتا داشتن فضای آموزشی و تجهیزات لازم برای ارائه محتوای باکیفیت، هزینه خیلی زیادی برای آنها دارد.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. بدون‌شک این افراد هم گاهی به داشتن دفتر کار یا فضای آموزشی مناسب نیاز پیدا می‌کنند. از طرف دیگر بعضی موقعیت‌ها هم پیش می‌آید که شما برای مدت کوتاهی نیاز به اجاره یک فضای کاری دارید. به عنوان مثال می‌توان به انتخابات اشاره کرد که برای برپایی ستادهای انتخابی در یک مدت زمان مشخص، نیاز به دفتر یا مغازه احساس می‌شود.

به همین دلیل برای این افراد و چنین موقعیت‌هایی که به صورت موقتی پیش می‌آید، بهترین پیشنهاد اجاره کوتاه مدت دفتر کار است. به کمک این روش می‌توانید خیلی راحت بسته به شرایط کاری، بودجه و موقعیت‌های پیش‌آمده، محل کار موردنظرتان را پیدا کنید. ضمن اینکه این پیشنهاد برای اجاره فضای آموزشی هم فوق‌العاده است. می‌توانید به صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی کلاس‌هایتان را برگزار کنید. یا از تجهیزات موجود در استودیوها استفاده کرده و محتوایتان را ضبط کنید.

امروز می‌خواهیم درباره راهنمای اجاره کوتاه مدت دفتر کار و فضای آموزشی در دیوار صحبت کنیم که می‌توانید انبوهی از این آگهی‌ها را ببینید. اما قرار نیست فقط سراغ تهران برویم و مناطق مختلف و ویژگی‌های چنین املاکی را در چند شهر دیگر مانند اصفهان، شیراز، مشهد و کرج هم بررسی خواهیم کرد.

پیش از شروع یادتان باشد که بعد ورود به سایت یا اپلیکیشن دیوار و انتخاب شهر خودتان، وارد بخش املاک و سپس اجاره کوتاه مدت شوید. سپس می‌توانید دفتر کار و فضای آموزشی را انتخاب کنید.

آموزش مرتبط: چگونه ملک موردنظر خود را ازطریق وب‌سایت دیوار پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)

اجاره کوتاه مدت دفتر کار

دیوار املاک

اجاره کوتاه مدت دفتر کار در تهران

طبیعی است که در انتخاب محله مورد نظر خیلی دستتان بسته نیست و گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما قرار دارد. تنوع آگهی اجاره کوتاه مدت دفتر کار در تهران زیاد است و خیالتان راحت باشد که حق انتخاب دارید. اما برای راحتی خودتان یا مراجعه‌کنندگان احتمالی باید موارد زیر را هم در نظر بگیرید:

  • اندازه و متراژ فضا
  • متناسب بودن فضا با نیاز شما
  • دسترسی به سرویس حمل‌ونقل عمومی
  • میزان بودجه خودتان
  • دکوراسیون و طراحی داخلی
  • تجهیزات و امکانات موجود

از جمله محله‌هایی که آگهی‌های بیشتری در سایت دیوار دارند می‌توان مناطق زیر را نام برد:

معمولا اجاره کوتاه مدت دفتر کار به صورت یک یا چند روزه انجام می‌شود. البته برخی موارد هم به صورت ساعتی هستند. هزینه مشخص شده هم در بیشتر مواقع ساعتی و روزانه تعیین می‌شود که بسته به موقعیت مکانی، تجهیزات و امکانات موجود، متراژ بنا و… متغیر است.

همان‌طور که اشاره کردیم از نظر موقعیت مکانی و متراژ فضا می‌توانید موارد متنوعی را پیدا کنید. اما از نظر قیمت بسته به مواردی که گفتیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد (قیمت‌ها مربوط به خرداد ۱۴۰۰ هستند):

  • اجاره آتلیه عکاسی روزانه از ۸۰ هزار تومان به بالا
  • اجاره دفتر کار مبله از روزانه ۳۰۰ هزار تومان
  • اجاره استودیو و با تجهیزات روزانه از ۱۵۰ هزار تومان به بالا
  • اجاره مغازه و فضا برای ستاد انتخاباتی از ۴۰۰ هزار تومان به بالا

از جمله مهم‌ترین مواردی که درخواست زیادی برای اجاره کوتاه مدت دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق جلسات: شامل میز، صندلی، وایت برد، سیستم سرمایش و گرمایش
  • دفتر کار: شامل میز، صندلی، تلفن، پرینتر، اسکنر، وایت برد، سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان، آشپزخانه و تجهیزات، اینترنت و سیستم کامپیوتری
  • آتلیه: شامل فضای عکاسی، تم‌های مختلف، دوربین، سه پایه، سیستم نورپردازی و…
  • استودیو: شامل دوربین، پرده سبز، سافت باکس، سیستم نورپردازی،
  • فضای آموزشی: میز، صندلی، وایت برد، اینترنت، سیستم کامپیوتری، پرینتر، اسکنر،
  • ستاد انتخاباتی: شامل مغازه یا دفتر کار با تجهیزات و مبلمان
  • اتاق یا دفتر وکالت: شامل میز، صندلی، تلفن، پرینتر، اسکنر، وایت برد، سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان، آشپزخانه و تجهیزات، اینترنت و سیستم کامپیوتری



ملک اوقافی بخریم یا نه؟

اجاره کوتاه مدت دفتر کار در کرج

یکی دیگر از شهرهایی که در این مطلب درباره آن صحبت می‌کنیم، کرج است. در این شهر هم می‌توانید بسته به نیاز و موقعیتی که دارید، برای مدتی کوتاه دفتر کار یا فضای آموزشی مورد نظرتان را اجاره کنید. تنوع آگهی‌های ثبت شده در دیوار زیادی است و حق انتخاب با شماست تا براساس فاکتورهایی که پیش‌تر اشاره کردیم ملک مورد نظر خودتان را اجاره کنید.

اما از جمله مهم‌ترین محله‌هایی که می‌توانید برای اجاره کوتاه مدت دفتر کار در کرج روی آنها فکر کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. این مناطق طرفداران بیشتری دارند و دسترسی به آنها راحت‌تر است:

اجاره کوتاه مدت دفتر کار در اصفهان

اصفهان یکی دیگر از شهرهای مهم ایران در مرکز کشور است که از نظر کاری و تجاری موقعیت مهم و استراتژیکی دارد. در این شهر هم برای ارائه محتوای آموزشی، برگزاری جلسات، عکاسی یا ساختن محتوای ویدیویی، می‌توانید اجاره کوتاه مدت دفتر کار حساب ویژه‌ای باز کنید.

برای این کار کافیست فقط به اپلیکیشن یا سایت دیوار سر بزنید. تنوع محله‌ها در اصفهان هم زیاد است و از این بابت جای نگرانی نیست. اما بیشترین آگهی‌ها را می‌توان در مناطق زیر دید را که اجاره روزانه آنها از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به بالاست:

اجاره کوتاه مدت در شیراز

شیراز یکی از شهرهای مهم ایران است که از نظر کاری، تجاری و صنعتی موقعیت مهمی دارد. در این شهر هم تنوع موقعیت‌های شغل قابل توجه است و از نظر کاری، محتوای آموزشی و تولید محتوا سهم خوبی در کشور دارد.

در شیراز هم می‌توانید مانند تهران، کرج یا اصفهان، روی اجاره کوتاه مدت دفتر کار حساب ویژه‌ای باز کنید و با هزینه‌ای مقرون به صرفه کارتان را راه بیندازید. اینجا هم دست شما بسته نیست و می‌توانید موقعیت‌های مکانی مختلفی را انتخاب کنید. اما بیشترین آگهی‌ها را می‌توان در محله‌های زیر دید که قیمت آنها از روزانه ۵۰ هزار تومان به بالاست:

اسباب کشی دفتر کار

اجاره کوتاه مدت در مشهد

مشهد فقط یک شهر زیارتی نیست و کسب‌وکارهای سرشناسی را می‌بینیم که در این شهر بزرگ قرار دارند. اما اگر شما هم برای خودتان کسب‌وکاری دارید یا به دنبال تولید محتوای آموزشی هستید، می‌توانید به اجاره کوتاه مدت دفتر کار و فضای آموزشی در مشهد فکر کنید. قیمت‌های روزانه معمولا از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و بیشتر آگهی‌ها مربوط به مناطق زیر است:

جمع‌بندی

برای آنهایی که نیاز به دفتر کار ثابت ندارند مانند وکلا، مشاوران، تولیدکنندگان محتوای آموزشی و… بهترین پیشنهاد اجاره کوتاه مدت دفتر کار است. به کمک این روش هر زمانی که نیاز داشته باشید به صورت ساعتی یا روزانه یک دفتر کار مبله، آتلیه، استودیو یا فضای آموزشی در اختیار شماست.

با این راهکار نیازی به پرداخت هزینه زیاد و خرید تجهیزات نیست و هر زمان که نیاز باشد از دفتر کار یا فضای آموزشی استفاده می‌کنید. در این مطلب برای اجاره کوتاه مدت دفتر کار در تهران، کرج، مشهد، شیراز و اصفهان شما را راهنمایی کردیم. فراموش نکنید که محله‌هایی که به‌عنوان مثال از شهر گفته شدند، لزوما شاید آگهی مناسب شما را نداشته باشند. پس بهتر است در همه محله‌های نزدیک به موقعیت مدنظر خود، جست‌وجو انجام دهید.

اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.