محصول جدید رنج‌روور در قطر فرود آمد

لرد بریتانیایی در خلیج فارس

0

هرقدر هم که طرف‌دار شاسی‌بلندهای آمریکایی هیکلمند باشید، باز هم نمی‌توانید از کیفیت و جذابیت برخی مدل‌های غیرآمریکایی چشم‌پوشی کنید؛ مثلاً همین رنج‌روور انگلیسی‌ها که یک‌جورهایی جزء بهترین‌های جهان هم به شمار می‌رود. اگر تصاویر مدل جدید این ماشین را در اینترنت دیده باشید، قطعاً اذعان می‌کنید که تلفیق ظرافت و تکنولوژی می‌تواند در نام رنج‌روور خلاصه شود.

از رونمایی رنج‌روور جدید در انگلستان چند روزی گذشته، اما خبر جدید مربوط به تحویل چند دستگاه از این ماشین بی‌مانند به مشتیران حریص قطری است. چندی قبل و بعد از ورود مدل جدید لندکروز به قطر، ناگهان هجومی غیرعادی برای خریدن غول شاسی‌بلند تویوتا درگرفت. سپس کار به جایی رسید که مقامات قطری به تویوتا هشدار دادند که هرچه زودتر باید تعداد نمایندگی‌های فروشش را افزایش دهد، وگرنه تویوتا را از این کشور بیرون می‌کنند!

محصول جدید رنج‌روور در قطر فرود آمد

طولی نکشید که تویوتا هم در یک اقدام ضربتی نمایندگی‌هایش را به ۲ برابر افزایش داد. اکنون هم اشتیاق ویژه خریداران قطری به رنج‌روور را می‌توان مشاهده کرد که نخستین خودرو بسیار جدید و مشهور انگلستان را تحویل گرفته‌اند. در گیر و دار ماجرای تویوتا بود که رنج‌روور فرصت را غنیمت شمرد و محصول جدیدش را روانه قطر کرد، بلکه زودتر از خود انگلیسی‌ها به دست مشتری‌های متمول قطری برسد.

رنج‌روور SE P400 جدیدترین محصول این کارخانه است و بد نیست بدانید از یک موتور ۳ لیتری در طراحی آن استفاده شده که توربوشارژ و هیبریدی است. این موتور ۶ سلیندر دارد، قدرتش ۴۰۰ اسب‌بخار است و صفر تا صد را کمتر از ۶ ثانیه طی می‌کند.

محصول جدید رنج‌روور در قطر فرود آمد

آن طور که در سایت‌ها آمده است، قیمت پایه این ماشین ۱۰۵ هزار و ۵۰۰ دلار است. تبدیل آن به نرخ ریال، دست خودتان را می‌بوسد. به این موضوع توجه کنید که با پول این ماشین و چنین کیفتی، چه ماشین‌هایی در ایران با چه کیفیت‌هایی داد و ستد می‌شود!

آگهی‌های خرید و فروش خودرو

***

شما می‌توانید اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.