افزایش کیفیت آگهی‌های املاک با نظرات کاربران

بازخورد کاربران دیوار پس از صحت‌سنجی می‌تواند باعث تغییر امتیاز مشاوران املاک یا حتی رد آگهی در بخش املاک شود

1

کاربران دیوار از این به بعد می‌توانند با ثبت نظرات خود درباره آگهی‌های بخش املاک، نظر خود را درباره هر آگهی ثبت کنند. این قابلیت جدید با هدف افزایش کیفیت آگهی‌های املاک فعال شده است و کاربران دیوار می‌توانند هنگام مشاهده‌ آگهی‌ها، یا بعد از تماس با آگهی‌گذار، نظر خود را درباره آگهی در دسته‌بندی‌های مختلف املاک ثبت کنند.

ثبت نظر کاربران درباره مواردی مثل عکس‌های آگهی، اطلاعات آگهی مثل قیمت و آدرس، موجود بودن یا نبودن ملک آگهی شده، تکراری بودن آگهی، پاسخگو بودن یا نبودن آگهی‌گذار و مصادیق کلاهبرداری، اثر مستقیمی در بهبود کیفیت آگهی‌های املاک خواهد داشت.

بازخوردهای کاربران درباره هر آگهی بر اساس قوانین دیوار بررسی و راستی آزمایی می‌شود و نتیجه بررسی‌ها از طریق «پستچی» به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود. در صورتی که بازخوردهای کاربران باعث حذف آگهی شود این موضوع به «آگهی‌گذار» هم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«پستچی»، مسیر ارتباطی دیوار و کاربران است و هر نوع پیام از سمت دیوار، مانند: تأیید، رد آگهی و… از طریق پستچی‌ به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. پستچی دیوار به عنوان اولین مکالمه در بخش چت با رنگ متفاوت و نشان دیوار نمایش داده می‌شود.

بازخورد‌های کاربران، روی امتیاز مشاور و آژانس‌های املاک هم تاثیرگذار خواهد بود. به دلیل صحت‌سنجی نظرات کاربران، این راهکار نمی‌تواند مورد سوءاستفاده رقبا قرار بگیرد.

ثبت نظرات کاربران درباره آگهی‌ها به این دلیل که باعث افزایش کیفیت آگهی‌ها می‌شود برای دیوار ارزش بالایی دارد. آگهی‌های با کیفیت بالاتر باعث می‌شود تا کاربران دیوار بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر به آگهی ملک مورد نظرشان برسند. با استفاده از این ویژگی جدید و گزارش کردن مشکلات احتمالی آن، می‌توانید به بهبود بخش املاک کمک کرده و باعث شوید پیدا کردن ملک در دیوار بهتر از گذشته شود.

1 نظر
  1. فاطمه می‌گوید

    سلام تو رو خدا اجازه ندین قیمت‌های نامتعارف رهن و اجاره تو دیوار ثبت بشه .ابن خودش باعث تورم شده ما مستاجرا چه گناهی کردیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.