فرصت استخدام در شرکت کاروتامین برای ۳۱۲ نفر

0

سازمان تامین اجتماعی امسال در حال برگزاری یکی از بزرگترین آزمون‌های استخدامی کشور است. اما به جز این سازمان، شرکت‌های تابعه آن نیز مشغول برگزاری آزمون‌های استخدامی مجزایی هستند. فرصت استخدام در شرکت کاروتامین که یکی از زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی است برای ۳۱۲ نفر نیروی جدید فراهم شده است. آزمون استخدامی این شرکت امسال به‌صورت جداگانه و مجزا از سازمان تامین اجتماعی برگزار می‌شود. هنوز جزئیات دیگری مانند زمان برگزاری آن و موارد امتحانی این آزمون استخدامی منتشر نشده است؛ اما در اطلاعیه اولیه این سازمان آمده که امسال ۳۱۲ نفر در استان‌های مختلف و در مشاغل انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی، متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، بهدار، بهیار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) و راننده آمبولانس به‌صورت قرارداد موقت شرکتی جذب می‌شوند.

اعلام ظرفیت استخدامی شرکت کاروتامین

آنچنان که در اولین اطلاعیه استخدامی این شرکت در سال ۱۴۰۱ آمده است، ظرفیت استخدام در شرکت کاروتامین برای کل کشور ۳۱۲ نفر است. این ظرفیت شامل انباردار دارویی و تجهیزات پزشکی (۱نفر)، متصدی خدمات اداری (۲۱ نفر)، دارویار (۳۳ نفر)، منشی پزشکی (۵۸ نفر)، بهدار (۱۱۰ نفر)، بهیار (۴۷ نفر)، متصدی خدمات عمومی (نگهبان) (۲۴ نفر)، راننده آمبولانس (۱۸ نفر) می‌شود. همچنین توزیع این طرفیت استخدامی در استان‌های مختلف ایران به شرح زیر است:

ردیفنام استانتعداد       
۱استان آذربایجان شرقی۶
۲استان اصفهان۱۸
۳استان خراسان شمالی۱۰
۴استان زنجان۱
۵استان فارس۳۲
۶استان کردستان۲۱
۷استان کهگیلویه وبویراحمد۴
۸استان لرستان۱۱
۹استان هرمزگان۴
۱۰استان تهران۹
۱۱استان آذربایجان غربی۱۸
۱۲استان بوشهر۲۲
۱۳استان خراسان جنوبی۷
۱۴استان سمنان۳
۱۵استان قم۵
۱۶استان کرمان۱۵
۱۷استان گلستان۲۵
۱۸استان مازندران۱۵
۱۹استان همدان۱۸
۲۰کاشان۴
۲۱استان اردبیل۳
۲۲استان چهارمحال وبختیاری۵
۲۳استان خوزستان۹
۲۴استان سیستان وبلوچستان۴
۲۵استان قزوین۱
۲۶استان کرمانشاه۱۲
۲۷استان گیلان۳
۲۸استان مرکزی۱۷
۲۹استان یزد۱۰

زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی

آنچنان که در اطلاعیه اولیه آمده است، استخدام در شرکت کاروتامین شامل چند مرحله خواهد بود. ابتدا آزمون عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود و سپس نیروهای چندبرابر ظرفیت معرفی می‌شوند تا در مصاحبه‌های تخصصی حضور یابند. برای همین اگر علاقه‌مند به شرکت در این آزمون هستید، باید اخبار مربوط به آن را از طریق همین صفحه دنبال کنید تا در جریان فرایند استخدام قرار بگیرید. لینک ثبت‌نام این آزمون به‌صورت محدود و در مهلت مقررشده توسط این شرکت اعلام می‌شود و علاقه‌مندان باید با بارگذاری مدارک نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند. هنوز زمان قطعی اعلام نشده و به محض اعلام اخبار جدیدتر، به‌روزرسانی‌های جدید این آزمون به اطلاع شما می‌رسد.

کاروتامین چه شرکتی است؟

شرکت کاروتامین، تامین‌کننده نیروی انسانی واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی، کلیه مراکز بهداشتی و درمانی و سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در کلیه سطوح رده‌های شغلی به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات با کیفیت در بخش‌های مختلف خدماتی و پشتیبانی با تکیه بر سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد خود و همچنین بهره‌گیری از روش‌های نوین علمی در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره در صدد ارائه بهترین خدمات و کسب حداکثری رضایت مشتریان خود می‌باشد. تامین نیروی انسانی ماهر، نیمه‌ماهر و ساده در سطح کلیه مشاغل پشتیبانی و اصلی مراکز بهداشتی و درمانی، ادارات، موسسات، شرکت‌ها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، پایانه‌ها، اقامتگاه‌ها، کارخانجات صنعتی و دیگر واحدهای خدماتی و تولیدی سازمان تامین اجتماعی و سایر ادارات، موسسات، نهادها و اشخاص حقوقی، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های این شرکت است.

خبرهای تکمیلی:

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی شروع شد (به همراه مراحل ثبت‌نام و هزینه آزمون)

جدیدترین اخبار درباره نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

استخدام ملی منطقه ای ۱۰۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی با افزایش ضریب جذب نیروهای بومی


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.