امکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک اعلام شد

0

همانطور که اکثر خودروسازان دنیا هر روز به محصولات کراس‌اوور خود اضافه می‌کنند، سایپا نیز از این قافله عقب نماند و کوییک را معرفی کرد. با توجه به استقبال خریداران از خودرو کوییک پارس خودرو، این خودروساز نسخه اتوماتیک این محصول را مجددا به بازار عرضه خواهد کرد.

این خودرو از گیربکس ۴ سرعته ساخت کمپانی Punch بهره می‌برد که از باکیفیت‌ترین و بزرگ‌ترین سازندگان قوای محرکه در جهان است.

سایپا کوییک که حاصل چندین سال تجربه و تبحر در دانش طراحی و ساخت خودرو است، به طور کامل توسط مهندسان ایرانی طراحی شده است. این محصول در کنار داشتن امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن با استانداردهای جهانی تولید می‌گردد.

تست‌های میدانی و کیفی این خودرو در ماه‌های گذشته توسط متخصصان این شرکت انجام شده است و نسخه نهایی آن در سال جهش تولید به زودی روی خط تولید می‌رود.

بیشتر بخوانید: قیمت تارا در اسناد کدال ایران خودرو درج شد

این مدل نیز از موتور ۱.۵ لیتری خانواده کوییک بهره می‌برد که از کم مصرف‌ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو است. حداکثر توان خروجی این خودرو در تیپ اتوماتیک و دنده ای ۸۷ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه است. همچنین، حداکثر گشتاور تیپ‌های مختلف خودرو کوییک ۱۲۸ نیوتون متر بر ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

خودرو کوییک سایپا با وجود آپشن‌ها و ویژگی‌هایی که در دیگر خودروهای ملی دیده نمی‌شود، قرار است تا رقابت خود را با سایر خودروهای خارجی مانند ۲۰۶ و حتی کراس‌اوورهایی مانند دانگ فنگ H30 را آغاز کند.

به تازگی فهرستی از تجهیزات و امکانات سایپا کوییک اتوماتیک منتشر شده که این امکانات به شرح زیر است:

امکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک اعلام شدامکانات و تجهیزات کوییک اتوماتیک اعلام شد

شما می‌توانید آخرین قیمت خرید و فروش سایپا کوییک را در بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.