هایما به خط تولید ایران خودرو باز می‌گردد

15

هایما S7، یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای ایران، آمده بود تا جایگزین سوزوکی ویتارا شود. شروع تحریم‌ها که خروج بسیاری از خودروسازان مطرح را از ایران به‌دنبال داشت، مشکلاتی در تأمین قطعات برای خودروسازان را نیز با خود به صنعت خودروسازی ایران آورده بود.

این خودرو با رفع مشکلات و همکاری با شریک خارجی از ابتدای سال جاری به چرخه تولید بازگشته است؛ تا جایی که علاوه بر به‌‌روزشدن و درحقیقت تکمیل تعهدات قبلی و عرضه به مشتریان، وارد فاز جدید از تولید هم شده و پای آن به طرح‌های‌ فروش فوق‌‌العاده‌ باز شده است.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو در میان خودروهایی با ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، هایما S7 پلاس تنها خودرو در رده کیفی خودروهای ۴ ستاره قرار دارد. کامران سپهری، مدیر برند هایما S7، ضمن اشاره به رقابت‌پذیری زیاد این خودرو در مقایسه با محصولات مشابه در بازار اظهار کرد: «سایر خودروهای SUV تولید داخلِ موجود در این رده قیمتی هنوز موفق به اخذ ۴ ستاره کیفی نشده‌ است. به این ترتیب هایما S۷ پلاس بیشترین کیفیت را در میان رقبا به خود اختصاص داده است.»

بازگشت هایما به خط تولیدباتوجه‌به عرضه موفقیت‌آمیز خودرو هایما S7 با موتور توربوشارژ و استقبال گسترده مشتریان، شرکت ایران‌خودرو بر آن است تا در نسخه جدیدی از این خودرو با استفاده از تکنولوژی روز گامی در جهت پاسخگویی به تغییرات سریع سلایق مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان برداشته و بهبودهایی در این خودرو ایجاد کند.

هایما در ابتدای ورود به ایران با نسخه S7 با موتور ۲۰۰۰ سی‌سی و تنفس طبیعی وارد کشور شد، ولی به‌خاطر عملکرد نه‌چندان قدرتمند موتور زیاد مورداستقبال قرار نگرفت. در ادامه، ایران‌خودرو نسبت به مونتاژ این خودرو با موتور توربوشارژردار اقدام نمود. در این نسخه جدید با نام S7 پلاس، فضای داخل کابین ارتقایافته و تغییرات مطلوب و موردانتظار مشتریان ازجمله بهبود سیستم مولتی مدیا، تغییر روکش صندلی‌ها و تزیینات به‌روز با رنگ بلک پیانو به اجرا درآمده است.

آگهی‌های خرید و فروش هایما S7

این مدیر صنعتی ضمن اشاره به تغییرات و بهبودهای انجام‌شده در خودرو هایما S۷ پلاس نسبت به نسخه S۷ گفت: «عمده تغییرات در قسمت داخلی خودرو صورت گرفته است؛ به‌گونه‌ای که راننده از منظر راحتی، ارگونومی و زیبایی داشبورد و سایر تزیینات حس راحتی بیشتری می‌کند. هایما S۷ پلاس دارای موتور ۱٫۸ توربو است و قابلیت نصب موتور قوی‌تر در سطح ۲۴۰۰ سی‌سی با مصرف سوخت کمتر را هم دارد. قوی‌تربودن این موتور باتوجه‌به بخش‌بندی قیمتی محصول مزیتی است که می‌تواند هایما را از سایر خودروهای هم‌رده موجود در بازار متمایز کند.»

سپهری با تأکید بر اینکه گیربکس اتوماتیک AT6 عملکرد بسیار مناسبی با شرایط جاده و آب و هوایی ایران دارد و مجموعه موتور به‌کاررفته در هایما S۷ پلاس از نقاط‌قوت این محصول است، اظهار کرد: «باتوجه‌به توربو بودن این خودرو کالیبراسیون کامل موتور متناسب با شرایط جاده‌ای آب و هوایی و بنزین موجود در ایران توسط شرکت ایپکو انجام شده است که موجب شده این خودرو بتواند بهترین عملکرد با قابلیت اطمینان زیاد و کمترین استهلاک را داشته باشد.»

هایما به خط تولید ایران خودرو باز می‌گردداز امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به ترمز دیسکی جلو و عقب، سیستم ترمز ضدقفل (EBD+ABS)، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، ۴ عدد ایربگ، فرمان کمکی برقی، تهویه‌مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، پنل لمسی ۸ اینچی کنترل سیستم تهویه، GPS، کارت SD و بلوتوث، آینه‌های کناری تاشوی برقی، آینه وسط ضدانعکاس نور با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع و نمایش میزان باد لاستیک‌ها، فرمان چرمی با کلیدهای کنترلی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور دنده‌عقب، کروز کنترل، صندلی برقی راننده با ۸ حالت تنظیم، سنسور نور و باران و سیستم استارت و ورود بدون کلید و …. اشاره نمود.

سپهری در پایان خاطرنشان کرد: «گارانتی این محصول برای قوای محرکه ۵ سال و ۱۰۰ هزار کیلومتر و برای سایر قطعات خودرو نیز ۳ سال و ۶۰ هزار کیلومتر است. سهولت دسترسی به قطعات یدکی نیز وجه تمایز این خودرو نسبت به سایر خودروهای خارجی در بازار است که موجب رفع نگرانی مشتریان از خرید این خودرو خواهد شد.»

آگهی‌های خرید و فروش هایما S5

***

شما می‌توانید اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

15 نظرات
  1. ارش می‌گوید

    ماشین های بی کفیت و قیمت بالا باز می‌گردن
    مردم هم میخرند

    1. Jef osun می‌گوید

      اصالتت را خوب بروز میدی . . . اصلن تو سوار هایما اس ۷ توربو شدی ؟ جاده و زمان طولانی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردی ؟ اصلن تو گاز دادن صدای غرش اسپرتش را شنیدی ؟
      تو اصلن تو دنیا بودی ببینی تکنولوژی چین دنیا را تصاحب کرده و بهترین ماشین ها رو میسازه
      اصلن تو رانندگی بلدی که نظر منفی میدی
      من سه ساله هایماه دارم هنوز یک ریال هزینه نکردم . فقط برام دویده و حال داده
      وقتی اطلاعات دقیق و تجربه حاصل از داشتن و مسافرت رفتن باهاش نداری
      نظر نده اگه نظر ندی مشگلی بوجود نمیاد

      1. مهدی می‌گوید

        قشنگ واضحه شما از پشت پراید رفتید هایما نشستید. اشکال نداره همه اینا ک گفتید با توجه به سطحتون طبیعیه و قابل قبول. واسه شما هایما همینیه ک میگید.
        منتها فک نکنید بقیه ک ۴تا ماشین بیشتر از شما سوار شدن باید نظرشون با نظر شما یکی باشه.
        این هایما رو هم احتمالا تایمی خریدید ک ایران خودرو ۴۰م میداد از دم قسط
        امیدوارم موفق باشید و از این به بعد در فضاهای عمومی درست تر صحبت کنید

        1. مهدی بنز سوار می‌گوید

          تو خوبی

        2. Jef osun می‌گوید

          تو که منو نمیشنای که ۴۰ .م یا ۳۴۰ .م خریدم پراید یا پیکان داشتم حالا هایما بهم کادو دادن با قلک بچه هام خریدم .
          من واقیعت را گفتم .
          نمیتونی جواب منطقی بدی به در و دیوار نزن که طرفو کوچک کنی واقیعتیست که منو نمیشناسی طوری نظر نده که انگار همسایه دیوار به دیوار منی . . ولی من حقیقت را گفتم اول سوار هایما یا ام.وی.ام یا جک یا تیگو ۵ و ۷ شو …یه مسافرت برو بعد نظر بده ‌‌این بد حرف زدنه . . ادبیات میخونن بعد انشإ مینویسند . چند سال در دانشگاه درس میخونن بعد نظرشونو در پایان نامه اعلام میکنن . . بازهم میگم اگه ماشین خوب چینی مونتاز وطن سوار بشی اینطور نظر منفی نمیدی

      2. امیرعباس می‌گوید

        چین همه نوع جنس داره اونی که میگه جنس چینی اشغاله شک نکنید .پول ابنبات میده اشخال دست دوم میخره .بعد میگه چین اشغال میده بیرون

    2. Jef osun می‌گوید

      همچین بمن میگه هایما سوار. . . که انگار ارزونترین و اشغالتر ماشین هایما ست
      خب . . شما که اروپایی و کره ای سواری از کجا میدونی هندلینگش مثه مینی بوسه ؟
      چرا ذوق نکنم ؟ .همه که مثل تو پولدار نیستن
      چندمیلیارد پول ماشین بدهن و یه نیشخند هم نزنن .
      در ضمن سال ۹۴ هایما ۲۰۰۰ تنفس طبیعی ۹۰م. تومان بود نه ۴۰م تومن .. دنا تک مدل ۴۰م تومن بود. بهر حال داداش

  2. شهرام می‌گوید

    میخوام برنگرده

  3. hanieh می‌گوید

    واسه منم بخر

  4. علی می‌گوید

    در اصل موضوع که قیمت خودرو در ایران در قیاس با سایر کشورها شبیه به جکی بیش نیست، شکی نیست اما با توجه به کیفیت این محصول و تفاوت اساسی آن که دارای موتور ژاپنی است و با کمک و طراحی مزدا صورت گرفته، قیمت کم آن نسبت به محصولات چینی مشابه واقعا سوال برانگیز است. اگر قیمت این خودرو چیزی است که هم اکنون است می بایست سایر محصولات ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان کمتر باشند نه بیشتر.

  5. مهدی می‌گوید

    عزیز هایما سوار ، شما جز هایما چی سوار شدی که اینقدر با ماشینت ذوق میکنی ، دوبار خواستم بخرم هر دفعه که باهاش دور زدم پشیمون شدم . فقط شتاب بالا که معیار نیست ، هندلینگ ماشین واقعا داغونه انگار مینی‌بوس سوار شدی . یبار ماشین خوب سوار شو ، در حد همون کره ای های مدل ۲۰۱۰ که قیمت نزدیک به ماشینت دارن بعد متوجه میشی هایما کجای کاره. مردم کره شمالی هم فکر میکنن بهترین کشور دنیا رو دارن

  6. حسن می‌گوید

    خوشبحالتون که اینقدر پول دارین که دارین بین ماشین شاسی بلند کره ای و چینی بحث می کنید مردم دارن از بی پولی می نالن یه عده دیگه نمی دونن پولشان رو چطوری خرج کنن جالبه اونهایی که ثروتمند ترن بیشتر غر میزنن و از زمین و زمان می نالن

  7. سید مسعود می‌گوید

    باسلام.چقدر شما خوبین
    من پراید دارم ازسال ۸۸ به مبلغ ۶میلیون وهفتصد خریدم( قسطی).
    همیشه فکرمیکنم ماشین من خیلی خوبه.
    چیکارکنیم دیگه پول نداریم باهمین میسازیم.

  8. محمد گیلوری می‌گوید

    با عرض سلام وادب خدمت خوانندگان عزیز به تعداد انسانهای روی زمین تفکر ونگاه وجوددارد بنده هایماداشتم تویوتاR4داشتم ولی هیچ ماشین سواری مطابق پراید۱۱۱برام لذت بخش نیست وسواریش واقعا دوستتت دارم…..

  9. امید می‌گوید

    شکر خدا کن، مهم دل خوش باشه باقیش جر دادن یقه ست فقط، هرکس در حد توان خودش میتونه زندگی کنه و هر کس میتونه خودش رو با خودش قیاس کنه، وی بوده وی شده و در آینده چه میشه،انشالله هر روز ک به روز قبل نگاه میکنیم از پیشرفت نیبت به گذشته لبخند بر لبانمان باشه، هر چند واقعا در ظلم هستیم و واقعا هیچ کدام از این ماشین ها با میزان پولی که پرداخت میکنیم بابت خرید برابری ندارن، ولی چاره ای هم نیست دگ انگار…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.