چطور در دیوار در چند شهر آگهی املاک پیدا کنیم؟

1

پیدا کردن ملک مناسب از میان آگهی‌های بسیار زیادی که در فضای آنلاین منتشر می‌شوند، دشواری‌های خاص خود را دارد. دیوار یکی از اولین مقاصدی است که مشتریان املاک برای پیدا کردن آگهی مناسب به آن مراجعه می‌کنند. روزانه بیش از ۶۰ هزار آگهی املاک در دیوار منتشر می‌شود که کاربران از سرتاسر ایران، برای پیدا کردن ملک مناسب در بین آن‌ها جست‌وجو می‌کنند. یکی از امکانات کاربردی دیوار در این بخش، امکان جست‌وجو در چند شهر است که در ادامه، بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

برخی از کاربران، برای پیدا کردن املاک از بین آگهی‌های دیوار، محدود به یک شهر و استان نمی‌شوند. به‌عنوان مثال، برخی از افرادی که به‌دنبال اجاره خانه یا ویلا در شهرهای شمالی هستند، محدود به یک شهر نیستند. برخی از آن‌ها به‌دنبال پیدا کردن خانه و ویلا در همه شهرهای یک استان یا همه شهرهای شمالی هستند. در اینجا، قابلیت انتخاب چند شهر برای جست‌وجو، بسیار کارآمد خواهد بود. کاربر می‌تواند در زمان جست‌وجو، چند شهر را انتخاب کرده و آگهی مناسب خود را از بین آگهی‌های موجود در آن شهرها پیدا کند.

یکی از کاربردهای اصلی جست‌وجو در چند شهر در دیوار، برای افرادی است که به‌دنبال سرمایه‌گذاری در املاک هستند. به‌عنوان مثال، فردی که به‌دنبال پروژه‌های ساخت‌وساز یا زمین برای سرمایه‌گذاری است، محدود به یک شهر نمی‌شود. او می‌تواند ملک یا زمین مناسب را در شهرهای دیگر استان محل سکونت یا شهرهایی در استان‌های دیگر هم پیدا کند.

دیوار املاک

آموزش جست‌وجوی املاک در چند شهر در دیوار

انتخاب چند شهر برای جست‌وجو و پیدا کردن آگهی املاک در دیوار، به آسانی امکان‌پذیر است. این قابلیت در منوی اصلی انتخاب شهر در اختیار کاربران قرار دارد. برای جست‌وجو در چند شهر، در صفحه اصلی دیوار، مطابق تصویر نام شهر در گوشه بالا سمت چپ را لمس کنید (برای دیدن تصویر در اندازه واقعی، روی آن کلیک کنید).

همه آگهی‌های املاک تهران را اینجا ببینید

انتخاب شهر در اپلیکیشن دیوار

با لمس کردن نام شهر پیش‌فرض در اپلیکیشن دیوار، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که فهرست همه استان‌های کشور را نشان می‌دهد. در این صفحه، می‌توانید استان مدنظر خود برای اضافه شدن به شهر فعلی را انتخاب کنید. همچنین با لمس دکمه X در کنار شهر فعلی، می‌توانید آن را از فهرست جست‌وجو حذف کنید. در این مثال، برای اضافه کردن شهر کرج به جست‌وجو، استان البرز را انتخاب کردیم (برای دیدن تصویر در اندازه واقعی، روی آن کلیک کنید).

انتخاب استان البرز در دیوار

با انتخاب استان موردنظر، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که فهرست کامل شهرهای استان را نشان می‌دهد. در این صفحه می‌توانید شهر موردنظر خود را از بین شهرها انتخاب کنید. همچنین می‌توان گزینه اول را انتخاب کرد که همه شهرهای استان موردنظر را به فهرست جست‌وجو اضافه می‌کند. در این مثال، گزینه «همه شهرهای البرز» را می‌بینید. در تصویر زیر، شهر کرج را برای اضافه شدن به فهرست جست‌وجو انتخاب کردیم (برای دیدن تصویر در اندازه واقعی، روی آن کلیک کنید).

انتخاب کرج از بین شهرهای دیوار

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، پس از انتخاب کرج، این شهر در فهرست جست‌وجو به شهر قبلی یعنی تهران اضافه شد. برای اضافه کردن شهر جدید به همین فهرست، دکمه بازگشت گوشی یا آیکن بازگشت در بالا و راست اپلیکیشن را لمس کنید. در مرحله بعدی، یک شهر دیگر را برای جست‌وجو به فهرست اضافه می‌کنیم. برای این کار، استان جدید را با لمس نام آن انتخاب کنید. در مثال زیر، استان اصفهان را انتخاب کردیم (برای دیدن تصویر در اندازه واقعی، روی آن کلیک کنید).

با انتخاب استان جدید، مجددا شهرهای این استان و امکان انتخاب همه شهرها را می‌بینید. پس از انتخاب شهر موردنظر از فهرست جدید، با لمس دکمه بازگشت، به فهرست استان‌ها بر می‌گردیم.

انتخاب استان و شهر اصفهان در اپلیکیشن دیوار

پس از اینکه شهرهای مدنظر خود برای جست‌وجوی فراشهری را انتخاب کردید، با لمس گزینه تایید، آگهی‌های منتشرشده در همه شهرهای انتخابی، نمایش داده می‌شوند.

تایید انتخاب چند شهر در دیوار

یادآوری: در هر مرحله از انتخاب شهر برای جست‌وجو، با لمس دکمه X در کنار نام شهر، می‌توان آن را از فهرست جست‌وجو حذف کرد. برای پیدا کردن آسان‌تر شهر هم می‌توان نام آن را در نوار جست‌وجوی فهرست شهرها وارد کرد.

همان‌طور که خواندید، انتخاب چند شهر برای جست‌وجو و پیدا کردن آگهی املاک یا هر دسته‌بندی دیگر دیوار، به آسانی امکان‌پذیر است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که آگهی‌های مدنظر خود را در همه شهرهای یک استان یا حتی شهرهای دیگر استان‌ها پیدا کنید. نکته مهم اینکه برای پیدا کردن بهتر آگهی، باید قابلیت‌های دیگر دیوار را هم به‌کار بگیرید. برای یادگیری بیشتر قابلیت‌های دیوار، مطالب زیر را هم بخوانید:

 

1 نظر
  1. تبریز می‌گوید

    برای اجاره سوئیت آپارتمان مسافری چجوری باید اقدام کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.