محصول جدید فردا موتورز در راه است؟

0

خودروسازی فردا در سال ۱۳۹۲ و با سرمایه‌‌گذاری خانواده گرامی (هلدینگ GBG) تأسیس شد. فاز اول کارخانه خودروسازی فردا در سال ۱۳۹۵ آغازبه‌کار کرد و نهایتاً در اوایل بهار ۹۶ و به‌صورت رسمی، توسط رئیس‌جمهور روحانی افتتاح شد.

خودروسازی فردا که تنها کارخانه خودروسازی استان سمنان است، در ابتدای کارش موفق شد تا بخشی از تولیدات ایران‌خودرو را برعهده بگیرد و درنهایت سمند و پژو پارس را به خطوط تولیدش آورد. هم‌اکنون نیز کارخانه خودروسازی فردا، قطب اصلی در تولید پژو پارس دوگانه‌ سوز در ایران است. خودروسازی فردا در سال ۱۳۹۸، برند اختصاصی خودش را با نام «فردا موتورز» به بازار کشورمان معرفی کرد.

فردا موتورز در جدیدترین برنامه تبلیغاتی خود بیلبوردهایی با تصویری نامفهوم از خودرویی را به نمایش گذاشته است. باتوجه‌به اکران بیلبوردهای جدید و اخباری که پیش از این درخصوص برنامه این خودروسازی برای معرفی محصول جدید منتشر شد، به نظر می‌رسد باید به‌زودی منتظر حضور خودرویی جدید با برند این شرکت در بازار باشیم.

محصول جدید فردا موتورز در راه است؟فردا موتورز به‌تازگی سدان ۵۱۱ را به سبد محصولاتش اضافه کرده است. در کنار مدل SX5 فروش این خودروها ادامه دارد و به نظر می‌رسد با معرفی محصول جدید، تنوع‌بخشی به سبد محصولات در فردا موتورز پرشتاب دنبال شود و از این پس نام فردا موتورز بیش از گذشته در صدر اخبار خودرویی شنیده شود.

***

شما می‌توانید اخبار خودرو را در بلاگ دیوار مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.