مهم‌ترین توصیه‌ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا

0

کرونا، بلایی است که این روزها دامن‌گیر کشور شده و متاسفانه تعداد زیادی از هم‌وطنان ما در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند و این آمار رو به افزایش است. وزارت بهداشت و درمان مجموعه‌ای چند‌رسانه‌ای برای پیشگیری و کاهش خطر کرونا ارائه کرده که ما در دیوار در راستای مسئولیت اجتماعی این توصیه‌ها را به اشتراک می‌گذاریم. در ادامه چهار ویدیو درباره مهم‌ترین این توصیه‌ها را مشاهده خواهید کرد.

مرتبا دست‌هایتان را به روش صحیح بشویید

پیش و پس از خوردن غذا، پس از رفتن به دستشویی، پس از تماس دست با هر سطحی در فضاهای عمومی و هر زمان احساس کردید دستان شما آلوده شده‌اند آنها را به روشی که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، بشویید.

بایدها و نبایدها در استفاده از ماسک

افراد غیرمبتلا نیازی به استفاده از ماسک ندارند و ماسک برای افرادی که مبتلا شده‌اند یا به ابتلای خود مشکوک هستند، توصیه می‌شود. اما همین افراد نیز در استفاده از ماسک باید نکاتی را رعایت کنند که در ادامه مشاهده می‌کنید.

تغذیه مناسب و سالم برای پیشگیری از بیماری کرونا

اگر می‌خواهید خطر ابتلای خود را به کرونا کاهش دهید و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید بکنید خوردن غذاهای سالم است.

چگونه از خودمان و دیگران در برابر کرونا محافظت کنیم؟

با راهکارهایی که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌توانید از خودتان و دیگران دربرابر این بیماری محافظت کنید و ریسک ابتلا به آن را پایین بیاورید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.