قیمت آپارتمان‌های تهران در آگهی‌های دیوار در دهه پایانی مرداد ۱۴۰۰

میانگین قیمت آپارتمان در محله‌های تهران در آگهی‌های دیوار از ۱۸ تا ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

0

قیمت آپارتمان در محله‌های گوناگون تهران به‌خاطر تنوع امکانات و موقعیت جغرافیایی، بسیار متنوع است. قیمت‌هایی که در آگهی‌های دیوار ثبت می‌شوند، تاحدی نشان‌دهنده وضعیت قیمت در محله‌ها و مناطق پایتخت هستند. گزارشی که در ادامه می‌خوانید، میانگین قیمت آگهی‌های فروش آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال ساخت را از ۱۸ تا ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ در دیوار در محله‌های مختلف تهران شرح می‌دهد.

قیمت آگهی‌های فروش آپارتمان در غرب تهران

ارزان‌ترین مناطق غرب تهران برای خرید خانه کدامند؟

با توجه به آگهی‌های ثبت شده در پلتفرم دیوار در تاریخ ۱۸ الی ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ برای خرید و فروش آپارتمان در تهران، لیستی از متوسط قیمت آپارتمان مسکونی در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است. بنا بر داده‌های موجود در جدول زیر و قیمت درج شده در آگهی‌های فروش آپارتمان، جی و بریانک از مناطق ارزان و مناطق شهرک غرب و سعادت آباد از مناطق گران قیمت غرب تهران برای خرید آپارتمان هستند.

آگهی‌های فروش آپارتمان تهران را اینجا ببینید

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت در آگهی‌های فروش آپارتمان دو تا پنج سال ساخت ثبت شده، متوسط قیمت خرید آپارتمان در مناطق غرب تهران، محله‌های زیر مناطق ارزان‌تر غرب تهران برای خرید آپارتمان مسکونی هستند:

  • جی: ۱۸.۷ میلیون تومان
  • بریانک: ۱۹.۹ میلیون تومان
  • جیحون: ۲۱.۷ میلیون تومان
  • سلسبیل و استاد معین: در محدوده ۲۳ میلیون تومان
  • تهرانسر: ۲۴.۸ میلیون تومان
  • آذربایجان: ۲۶.۴ میلیون تومان 

چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس، طرشت و شهرزیبا مناطقی در غرب هستند که متوسط قیمت خرید آپارتمان در این مناطق در کانال ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان ثبت شده است.

بر اساس آگهی های ثبت شده در نیازمندی‌های مسکن دیوار، متوسط قیمت خرید آپارتمان در مناطق غربی شهران جنوبی، شهران شمالی، کوهک، باغ فیض، ستارخان و جنت آباد شمالی در محدوده ۳۶ تا ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

صادقیه با متوسط قیمت درج شده در آگهی‌های دیوار ۴۲.۱ میلیون تومان، بلوار فردوس ۴۰.۹ میلیون، جنت آباد مرکزی ۴۱.۱ میلیون تومان، جنت آباد جنوبی و سازمان برنامه، ۴۲.۵ میلیون تومان و اباذر با ۴۶.۵ میلیون تومان مناطقی هستند که هر متر آپارتمان دو تا پنج سال ساخت در این مناطق در سایت دیوار به طور متوسط در کانال ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

منطقه مرزداران با متوسط قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان ۵۴ میلیون تومان، یوسف آباد ۵۸ و گیشا با قیمت فروش ۶۰ میلیون تومان در کنار مناطق شهرک غرب با متوسط قیمت ۷۳ و سعادت آباد با متوسط قیمت هر متر ۷۹ میلیون تومان، از مناطق گران قیمت غرب تهران برای خرید آپارتمان بر اساس آگهی‌های ثبت شده ۱۸ الی ۲۸ مرداد در پلتفرم دیوار هستند. 

بنا بر اطلاعات موجود در سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده، مناطق شهرک غرب و سعادت آباد با متوسط قیمت هر متر خانه در کانال ۷۰ میلیون تومان، نه تنها از مناطق گران قیمت در بین محلات غرب تهران بلکه از مناطق گران قیمت کل تهران برای خرید آپارتمان مسکونی محسوب می‌شوند. 

جدول متوسط قیمت آگهی‌های دیوار برای هر متر مربع آپارتمان در برخی از محلات غرب تهران

نام محلهقیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال ساخت (میلیون تومان)
جی۱۸.۷
بریانک۱۹.۹
جیحون۲۱.۷
سلسبیل۲۳.۴
استاد معین۲۳.۳
تهرانسر۲۴.۸
آذربایجان۲۶.۴
چیتگر۳۰.۴
دریاچه شهدای خلیج فارس۳۳.۹
طرشت۳۵.۱
شهرزیبا۳۴.۹
شهران جنوبی۳۶.۴
شهران شمالی۳۸.۱
کوهک۳۷.۷
باغ فیض۳۸.۸
ستارخان۳۹.۵
جنت آباد شمالی۴۰.۱
صادقیه۴۲.۱
کوی فردوس۴۰.۹
جنت آباد مرکزی۴۱.۱
جنت آباد جنوبی۴۲.۵
سازمان برنامه۴۲.۴
پونک۴۴.۴
اباذر۴۶.۵
مرزداران۵۴.۴
یوسف آباد۵۸.۱
گیشا (کوی نصر)۶۰.۹
شهرک غرب۷۳
سعادت آباد۸۱.۱

قیمت آگهی‌های آپارتمان شرق تهران

بر اساس داده‌های دریافتی از نیازمندی‌های آنلاین دیوار در ۱۰ روز گذشته، لیستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت در برخی از مناطق شرق تهران به دست آمده است. متوسط قیمت درج شده در آگهی‌های خرید آپارتمان در افسریه که یکی از مناطق ارزان شرق تهران است، ۲۱.۶ میلیون تومان ثبت شده است. هر متر مربع خانه در منطقه سبلان هم به طور متوسط با قیمت حدود ۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

هر متر آپارتمان مسکونی در منطقه تهرانپارس شرقی ۲۴.۴ میلیون تومان، در منطقه آهنگ ۲۴.۹ میلیون و در منطقه پیروزی ۲۶.۶ میلیون تومان ثبت شده است. بر اساس آگهی‌های ثبت شده در اپلیکیشن دیوار، متوسط قیمت ثبت شده خرید آپارتمان در بین مناطق شرق تهران تنها در مناطق نام برده شده در کانال ۲۰ میلیون تومان ثبت شده و در دیگر مناطق شرقی تهران هر متر مسکن به طور متوسط بالاتر از ۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در پلتفرم دیوار در منطقه حکیمیه ۳۲.۵ میلیون تومان و نارمک ۳۷.۸ میلیون تومان اعلام شده است. تهرانپارس غربی با هر متر آپارتمان ۳۸.۲ میلیون تومان، شمس آباد ۴۲.۳ میلیون تومان و منطقه هروی ۵۵.۵ میلیون در کنار حکیمیه و تهرانپارس شرقی هم از محله‌های منطقه ۴ شهرداری تهران هستند. در این منطقه، اختلاف قیمت ۳۰ میلیون تومانی بین مناطق آن دیده می‌شود.

با توجه به آگهی‌های ثبت شده ۱۰ روز گذشته (۱۸ تا ۲۸ مرداد ۱۴۰۰) در اپلیکیشن دیوار و دسته فروش آپارتمان در تهران، منطقه هروی با متوسط قیمت ۵۵ میلیون تومان، از مناطق گران قیمت تهران برای خرید آپارتمان مسکونی محسوب می‌شود.

متوسط قیمت فروش آپارتمان مسکونی در دیوار در برخی از محله‌های شرق تهران

نام محلهقیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال ساخت (میلیون تومان)
افسریه۲۱.۶
سبلان۲۳.۱
تهرانپارس شرقی۲۴.۴
آهنگ۲۴.۹
پیروزی۲۶.۶
حکیمیه۳۲.۵
نارمک۳۷.۸
تهرانپارس غربی۳۸.۲
شمس آباد۴۲.۳
سهروردی۵۰.۱
هروی۵۵.۵

قیمت فروش آپارتمان مسکونی در دیوار در شمال شهر تهران

متوسط قیمت خرید آپارتمان در مناطق گران‌قیمت تهران چقدر است؟

بنا بر اطلاعات و قیمت‌های موجود در نیازمندی‌های ۱۰ روز گذشته دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت در مناطق گران‌قیمت و شمال شهر تهران به دست آمده است که بر اساس آن یکی از ارزان‌ترین محله‌های شمال تهران ظفر، با متوسط قیمت ۶۱.۳ میلیون تومان است. گران‌ترین محله‌ها هم الهیه و زعفرانیه با متوسط قیمت هر متر مربع بیش‌از ۱۰۰ میلیون تومان هستند.

بر اساس داده‌های موجود در سایت دیوار، در بین مناطق گران قیمت تهران، تنها محله‌های زیر، متوسط قیمت کمتر از ۷۰ میلیون تومان (به‌ازای هر متر مربع) دارند:

  • ظفر با متوسط قیمت ۶۱.۳ میلیون تومان
  • میرداماد با قیمت هر متر مربع ۶۷ میلیون تومان
  • جردن با قیمت ۶۸.۵ میلیون تومان

متوسط قیمت فروش آپارتمان در پاسداران ۷۵.۴ میلیون تومان و در قیطریه ۷۶.۴ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین متوسط قیمت آپارتمان مسکونی در محله دروس ۸۶ میلیون تومان، نیاوران ۹۰ میلیون تومان و فرمانیه ۹۱ میلیون تومان ثبت شده است.

منطقه ولنجک با متوسط قیمت ۹۵ میلیون تومان در کنار مناطق الهیه و زعفرانیه که در کانال ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند، بر اساس داده‌های سایت دیوار از مناطق گران قیمت تهران برای خانه‌دار شدن هستند. متوسط قیمت خرید آپارتمان دو تا پنج سال ساخت در الهیه ۱۱۴ میلیون تومان و در زعفرانیه ۱۱۸ میلیون تومان اعلام شده است.

متوسط قیمت درج شده در آگهی‌های فروش آپارتمان در دیوار در برخی از محله‌های شمال تهران

نام محلهقیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال ساخت (میلیون تومان)
ظفر۶۱.۳
میرداماد۶۷.۷
جردن۶۸.۵
پاسداران۷۵.۴
قیطریه۷۶.۴
دروس۸۶.۹
نیاوران۹۰.۶
فرمانیه۹۱
ولنجک۹۵
الهیه۱۱۴
زعفرانیه۱۱۸.۸

قیمت آپارتمان در مناطق اطراف تهران در آگهی‌های دیوار

آپارتمان در کدامیک از شهرهای اطراف تهران ارزان‌تر است؟

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار در تاریخ ۱۸ تا ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، متوسط قیمت فروش آپارتمان در شهرهای اطراف تهران به دست آمده است. بنا بر اطلاعات موجود در آگهی‌های دیوار و قیمت مسکن در شهرهای اطراف تهران، شهر پرند با متوسط ۶ میلیون تومان ارزان‌ترین و رودهن با متوسط قیمت ۱۳.۳ میلیون تومان از گران‌ترین شهرهای اطراف تهران برای خرید خانه است.

آگهی‌های فروش آپارتمان در پرند را اینجا ببینید

شهریار، شهر قدس و پردیس شهرهای حومه‌ای تهران هستند که آگهی‌های فروش آپارتمان در آن‌ها با متوسط قیمت ۱۱ میلیون تومان ثبت شده‌اند. این شهرها در کنار شهر رودهن با متوسط قیمت ۱۳.۳ میلیون تومان از گران‌ترین شهرها و مناطق اطراف تهران برای خرید آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال ساخت هستند.

متوسط قیمت آپارتمان مسکونی آگهی‌های دیوار در شهرهای اطراف تهران

نام محلهقیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال ساخت (میلیون تومان)
پرند۶
رباط کریم۷
پاکدشت۸.۳
بومهن۱۰.۱
اندیشه۱۰.۷
قرچک۱۰.۷
شهریار۱۱.۵
شهر قدس۱۱.۶
پردیس۱۱.۹
رودهن۱۳.۳

بر اساس داده‌های دریافتی از سایت دیوار و جدول‌های قیمت آپارتمان مسکونی در نقاط مختلف تهران و حومه می‌توان دریافت که اختلاف در بین محله‌های مختلف شهر تهران به متری ۹۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد. به عنوان مثال هر متر مربع آپارتمان در منطقه جی و بریانک در سایت دیوار ۱۸ و ۱۹ میلیون تومان ثبت شده است. در مقابل متوسط قیمت خرید یک متر آپارتمان در مناطق الهیه و زعفرانیه حدود ۱۱۵ الی ۱۲۰ میلیون تومان اعلام می‌شود که اختلاف ۱۰۰ میلیون تومانی در هر متر مربع خانه را نشان می‌دهد.

اختلاف قیمت درج شده در آگهی‌های دیوار برای آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت نه تنها در بین مناطق مختلف بلکه در بین ناحیه‌های مختلف یکی از مناطق شهرداری‌های تهران هم دیده می‌شود. برای نمونه متوسط قیمت خانه در طرشت که از نواحی شهرداری منطقه ۲ است، ۳۵ میلیون تومان گزارش می‌شود؛ در حالیکه متوسط قیمت خرید خانه در یکی دیگر از نواحی شهرداری منطقه ۲ یعنی مرزداران حدود ۵۴ میلیون تومان ثبت شده است. همچنین آگهی‌های فروش آپارتمان در شهرک غرب و سعادت آباد از نواحی شهرداری منطقه ۲ تهران، با قیمت‌های ۷۳ و ۸۱ میلیون تومان ثبت شده‌اند. درنتیجه اختلاف قیمت حدود ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی را می‌توان در بین نواحی مختلف یک منطقه شهرداری (منطقه ۲) هم مشاهده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.