مستند ماشین‌بازها – قسمت هفتم: شهاب پیشانی‌دار

1

این قسمت از مجموعه مستند ماشین‌بازها باب دل افرادی است که عاشق مسابقات «دریفت» هستند و در اصطلاح دریفت باز هستند؛ افرادی که حتی شنیدن کلمهٔ دریفت هم برایشان برابر با بالا رفتن میزان آدرنالین خون است.

برای این افراد «شهاب پیشانی‌دار» چهره‌ای آشنا است. شهاب پیشانی‌دار در ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ در خوزستان چشم به جهان گشود. او ابتدا به موتورسواری علاقمند بود و مدتی هم به عنوان دروازبان فوتبال بازی می‌کرد، اما با گذشت زمان به اتومبیلرانی علاقه خاصی پیدا کرد و وارد مسابقات اتومبیلرانی شد.

وارد شدن به مسابقات اتومبیلرانی همان و انگشت به دهان ماندن طرفداران اتومبیلرانی همان! شهاب پیشانی‌دار اولین قهرمانی‌اش را در سال ۱۳۸۳ در مسابقات اسلالوم خوزستان کسب کرد. در سال ۱۳۸۹ لقب پدیده حرکات نمایشی ایران را از آن خود کرد.

شهاب پیشانی‌دار از سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ به طور متوالی عنوان قهرمانی مسابقات دریفت ایران را به دست آورد و از این نظر، رکورددار تعداد قهرمانی است.

او قهرمان ردبول کار پارک دریفت در ایران و تنها نماینده شرکت‌کننده ایران در مسابقات ردبول کار پارک دریفت بین‌المللی است که در مسابقات لبنان مقام چهارم را کسب کرد.

در قسمت هقتم از مجموعه ماشین‌بازها به سراغ شهاب پیشانی‌دار رفتیم و مصاحبه‌ای مفصل با او انجام دادیم که شما را به دیدن آن دعوت می‌کنیم.

1 نظر
  1. سیاوش فرتوت می‌گوید

    موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.