۱۰ خودروی سانروف‌دار ارزان در بازار ایران

3

خودروی سانروف‌دار ارزان چی بخریم؟ در این مطلب از بلاگ دیوار قصد داریم به ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار در بازار ایران نگاهی بیانداریم و آن‌ها را به صورت اجمالی بررسی کنیم.

از میان آپشن‌های خودروهای امروزی، سانروف با وجود آنکه قدمت زیادی دارد، هنوز هم یکی از جذابترین آپشن‌ها است. این دریچه سقفی شیشه‌ای برای اولین بار در سال ۱۹۳۷ توسط شرکت NASH MOTOR و به عنوان یک آپشن سفارشی به صنعت خودروسازی معرفی شد.

۳۶ سال بعد شرکت فورد این قطعه را به خط تولید انبوه برخی از محصولات خود اضافه کرد. سانروف، اکنون یک آپشن و فاکتور رقابتی بین خودروسازان مطرح دنیاست و تلفیق آن با تکنولوژی‌های پیشرفته، مدل‌های فوق العاده‌ای از انواع این سقف‌های شیشه ای را پدید آورده است.

تولید ماشین سانروف‌دار ایرانی، چند سالی می‌شود که به دغدغه خودروسازان وطنی هم تبدیل شده، اما تا به امروز تنها یک خودروی ساخت داخل به این آپشن مجهز شده است. هرچند قرار است که پژو ۲۰۷ پانوراما نیز به زودی وارد چرخه رقابت شود.

در این مطلب قصد داریم تا با ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار بازار ایران آشنا شویم. البته با توجه به قیمت این روزهای خودرو در کشور، بهتر است بگوییم، ارزانترین از میان خودروهای گران این آشفته بازار!

برلیانس H320 - ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار در بازار ایران

خانواده H300 برلیانس؛ ارزان‌ترین ماشین سانروف‌دار بازار

خانواده H300 برلیانس، اولین گزینه فهرست ارزان‌ترین ماشین‌های سانروف‌دار بازار ایران هستند. برلیانس در مدل‌های هاچ‌بک H320 و سدان H330 از سال ۱۳۹۴ مهمان جاده‌های کشورمان شد. تولید و مونتاژ این خودروها در ابتدا توسط شرکت سایپا و در حال حاضر، در شرکت پارس خودرو انجام می‌گیرد.

خانواده H300 را می‌توان از چینی‌های موفق در بازار کشورمان دانست. به رسم همیشگی طراحی خودروهای چینی و به لطف مونتاژ خودروهای ب‌ام‌و توسط شرکت برلیانس در چین، در چهره این دو خودرو به طور مشهودی می توان ردی از مدلهای سری یک ب‌ام‌و را مشاهده کرد. این کپی‌برداری، در نهایت ظاهری زیبا و جوان پسند را برای این خانواده به ارمغان آورده است.

برلیانس‌های سری H300 که بازار موفقی را تجربه کرده‌اند، اکنون با پیشرانه‌های تقویت شده ۱۶۵۰ سی‌سی عرضه می‌شوند. این پیشرانه ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت را در H320 یک گیربکس ۵ دنده دستی و در H330 یک گیربکس ۴ سرعته اتومات بر عهده دارد. در مدل‌های جدید علاوه بر موتور قوی‌تر، عملکرد گیربکس اتوماتیک در مدل H330 بهبود یافته و این عامل باعث کاهش مصرف سوخت و بهبود شتاب خودرو شده است.

برلیانس H320 بر خلاف ظاهر جوان پسند و هیجان انگیزش، در شتاب‌گیری کند عمل میکند و شتاب صفر تا صد آن در حدود ۱۳ ثانیه است. هر دوی این خودروها در هندلینگ، فرمان‌پذیری و پایداری عملکرد مطلوبی دارند. در بعضی از مدل‌های نسخه هاچ‌بک، مالکان این خودرو از عملکرد کمک فنرهای عقب ابزار نارضایتی می‌کردند، اما در مدل‌های جدید این مشکل کاملا رفع شده است.

مصرف سوخت ترکیبی این دو عضو از خانواده برلیانس که یکی از ارزان‌ترین ماشین‌های سانروف‌دار بازار ایران هستند، در محدوده ۷.۸ و ۷.۶ لیتر است. در خصوص تجهیزات ایمنی این دو خودرو تنها می‌توان به موارد ابتدایی همچون، کیسه هوای سرنشینان جلو، فرمان جمع‌شونده و سیستم‌های ترمز ABS و EBD اشاره کرد.

علاوه بر سانروف، کیلس استارتر، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی، صندلی راننده با امکان تنظیم ۸ حالته، آینه‌های جانبی برقی و دوربین عقب، از جمله امکانات این دو خودروی هم‌خانواده هستند. در حال حاضر، برلیانس H320، ارزانترین ماشین سانروف‌دار صفر در بازار ایران محسوب می‌شود.

اگر به دنبال خرید ماشین سانروف‌دار ارزان هستید، می‌توانید آخرین آگهی‌های خرید و فروش برلیانس H320 و آگهی‌های خرید و فروش برلیانس H330 را در وب‌سایت دیوار مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: با ۳۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟

ام‌وی‌ام X22 اسپرت - ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار در بازار ایران

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت

یکی دیگر از ماشین‌های سانروف‌دار ارزان موجود در بازار، ام‌وی‌ام X22 است. در چند سال اخیر، پیشرفت خودروسازان چینی در طراحی، غیر قابل انکار است و X22 یکی از طراحی‌های موفق شرکت ام‌وی‌ام است که از سال ۱۳۹۵ توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود. این کراس‌اوور کوچک شهری به واسطه طراحی جذاب و به‌روز توانسته از رقیبان هم‌رده خود سبقت گرفته و به یکی محبوب ترین های بازار در این کلاس و قیمت تبدیل شود.

علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و حساب شده، داخل کابین در نگاه اول، حس هیجان را به انسان منتقل می‌کند. طراحی مدرن در کنار استفاده از متریال نسبتا باکیفیت همچنین به کار بردن قطعات رنگی در قسمت‌هایی از کابین، فضای جذاب و نشاط آوری را در خودرو به وجود آورده است.

کمپانی چری در بخش فنی این خودرو قوی عمل نکرده است و در این بخش نقاط ضعف، یک به یک خود را نشان می‌دهند. موتور این خودرو ۴ سیلندر تنفس طبیعی است که توان تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر سرعت این کراس‌اوور ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن در این تیپ، ۱۲ ثانیه است. با این مشخصات، واضح است که برخلاف ظاهر اسپرت و مهیج این خودرو، نمی‌توان از X22 انتظار شتاب و چالاکی بالایی را داشت.

یکی دیگر از نقاط ضعف این خودرو مشکلات سیستم فنربندی آن است که ناهمواری‌های سطح مسیر را به صورت کوبش به کابین منتقل می‌کند. تجهیزات ایمنی این خودرو به دو کیسه هوای سرنشینان جلو، سیستم‌های ترمز ABS ،EBD و EBA، سنسور فاصله سنج عقب و سیستم کشش و پایداری محدود می‌شود که در سطح اکثر تولیدات داخلی و چینی هم رده موجود در بازار است.

سانروف، مانیتور ۸ اینچی لمسی، کروز کنترل، تهویه هوای دستی، روکش صندلی چرمی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و صندلی راننده با امکان تنظیم در ۶ حالت، امکانات رفاهی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

در هر صورت، ام‌وی‌ام X22 یکی از ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار در بازار کشور محسوب می‌شود و اگر این گزینه برایتان در درجه اهمیت قرار دارد، بد نیست نیم‌نگاهی به این خودرو داشته باشید.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار، از آخرین قیمت خرید و فروش ام‌وی‌ام X22 مطلع شوید.

دنا پلاس اتوماتیک - 10 خودروی سانروف‌دار ارزان در بازار ایران

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹؛ ماشین سانروف‌دار ایرانی

اگر به دنبال ماشین سانروف‌دار ایرانی هستید، دنا پلاس گزینه مورد نظر شماست. دنا پلاس که به عنوان لوکس‌ترین و پرآپشن‌ترین خودروی تولید ملی شناخته می‌شود، در حال حاضر اولین و تنها ماشین سانروف‌دار ایرانی است.

با آنکه دنا به عنوان یک محصول مستقل ارائه شده است، به نظر می‌رسد می‌توان آن را سمندی با طراحی اصلاح شده و زیباتر دانست. ایران خودرو پس از تولید دنا معمولی، نسخه پلاس این خودرو را با تغییرات ظاهری جزئی و تجهیزات بیشتر ارائه کرد. دنا پلاس در واقع نسخه آپشنال دنا است که در نسخه فول، مهم‌ترین تغییرات آن را می‌توان موتور توربو شارژ، سانروف و گیربکس اتوماتیک دانست.

دنا پلاس توربو مجهز به پیشرانه TC7 است که توان تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور را دارد و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک این نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. در داخل کابین دنا، شاهد طراحی به مراتب زیباتری نسبت به سایر تولیدات داخلی هستیم. دریچه‌های هوا با فرمی زیبا که در دو سمت مانیتور لمسی ۷ اینچی در مرکز قرار گرفته‌اند، نمایی جذابی را برای داشبورد ایجاد کرده‌اند. ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوای سرنشینان جلو و کیسه هوای جانبی به صورت سفارشی از جمله امکانات ایمنی دنا پلاس است.

از معایب بارز این خودرو می‌توان به دو مورد اشاره کرد. یکی کیفیت نه چندان مطلوب مونتاژ و متریال به کار رفته قطعات که نتیجه آن، نفوذ سروصدا به داخل کابین است (عایق بندی نامناسب) و دیگری سیستم تعلیق خشک که ضربات ناشی از ناهمواری‌های جاده را به داخل کابین و به سرنشینان منتقل می‌کند.

با این وجود دنا پلاس که اولین ایرانی قرار گرفته در مجموعه ماشین‌های سانروف‌دار ارزان است، در شرایط فعلی بازار خودروی کشور، انتخاب مطمئنی به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار، از آخرین قیمت خرید و فروش دنا پلاس اتوماتیک مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای ایرانی تولید شده

چری آریزو ۵

چری آریزو ۵ دنده‌ای لاکچری مدل ۱۳۹۹

یکی دیگر از گزینه‌های موجود در فهرست ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار موجود در بازار، چری آریزو ۵ است. آریزو ۵ را می‌توان یکی از نمودهای پیشرفت صنعت خودروسازی در چین دانست. هرچند در این سدان خوش استیل نیز کپی‌برداری از محصولات کیا و هیوندای به وضوح مشخص است، اما نمی‌توان به روی جذابیت این خودرو چشم بست.

استفاده به اندازه از المان‌های حجیم و ترکیب خطوط منحنی و شکسته در فرم چراغ‌ها، جلوپنجره و اجزای سپر، به‌علاوه نوارهای کرومی ظریفی که در میان اجزای بدنه استفاده شده، چهره زیبا و اسپرتی به این خودرو بخشیده است. در داخل کابین هم از ترکیب رنگ مشکی و نوارهای ظریف کرومی استفاده شده که هماهنگی مطلوبی بین طراحی داخلی و خارجی ایجاد کرده است.

یکی از نکات مثبت و قابل توجه در کابین این خودروی ارزان سانروف‌دار، متریال باکیفیت به کار رفته در ساخت است. چری آریزو ۵ دارای امکاناتی چون، کروز کنترل، کیلس استارتر، سیستم ورود بدون کلید، سانروف، مانیتور لمسی ۷ اینچی، تنظیم برقی آینه های جانبی، صندلی‌ها و … است.

در بخش فنی و در نسخه دنده‌ای، این خودرو به یک موتور ۱.۵ لیتری مجهز است که میتواند ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. گیربکس ۵ سرعته دستی، وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. توان کم خروجی این موتور که منجر به شتاب اولیه و ثانویه پایین می‌شود، بزرگترین نقطه ضعف این خودرو است. چری آریزو ۵ در مدل دنده‌ای لاکچری تنها به دو کیسه هوای سرنشینان جلو مجهز است. البته ایمنی این خودرو در با توجه به بدنه قوی و پایداری و هندلینگ بسیار خوب آن، در سطح مطلوبی ارزیابی می‌شود.

به طور کلی، اگر به دنبال خرید خودروی سانروف‌دار ارزان هستید، چری آریزو ۵ نیز یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای شماست. شما می‌توانید آخرین آگهی‌های خرید و فروش چری آریزو ۵ را در سایت دیوار مشاهده کنید.

بسترن B30

بسترن B30 مدل ۱۳۹۹ 

یکی دیگر از ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار بازار ایران، بسترن B30 است. بعد از توقف تولید بسترن B50F، از سال ۹۶ مدل B30 به خط تولید گروه خودروسازی بهمن اضافه شد. این خودرو هم در طراحی ظاهری و هم در داخل کابین، طراحی نسبتا ساده و خوبی دارد.

بسترن B30 که در زمان آغاز تولید، در زمره خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه دسته‌بندی می‌شد، به علت دارا بودن امکانات رفاهی متعدد، نسبت به سایر رقبا در سطح بالاتری قرار گرفت. سانروف، کروز کنترل، سیستم مولتی مدیا همراه با مانیتور ۷ اینچی لمسی، مسیریاب ماهوارهای، فرمان الکتریکی و مجهز به کلیدهای کنترلی، دی‌لایت، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، سنسور نور و … از جمله امکانات این خودرو هستند.

موتور بسترن B30 تنفس طبیعی B30 1.6 لیتری است و می‌تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این قدرت توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. عملکرد بدون نقص گیربکس و هماهنگی مطلوب موتور و جعبه دنده، از نقاط قوت بخش فنی این خودروی سانروف‌دار ارزان است.

مصرف سوخت ترکیبی بسترن B30، کم‌تر از ۷ لیتر و شتاب صفر تا صد آن ۱۲.۶ ثانیه است. ایمنی بسترن B30 نیز در سطح خوبی قرار دارد و موفق به کسب ۵ ستاره از موسسه ایمنی NCAP شده است. کیسه هوای سرنشینان جلو، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، پایداری و کشش به علاوه ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ و ABS و EBD تجهیزات ایمنی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

به‌طور کلی، بسترن B30 هم یکی دیگر از ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار بازار ایران است که امکانات متعددی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. برای مشاهده آخرین آگهی‌های خرید و فروش بسترن B30 به سایت دیوار مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: با ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟

جک S3

جک S3 مدل ۱۳۹۹ 

جک S3 یک کراس‌اوور کوچک شهری است که از سال ۱۳۹۶ توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و به بازار عرضه شده است و هم‌اکنون در فهرست ماشین‌های سانروف‌دار ارزان قرار دارد.

خوشنامی و محبوبیت جک S5 باعث شد تا عضو کوچک سری S خانواده جک هم، با استقبال نسبتا خوبی مواجه شود. در طراحی ظاهری جک S3 ناهماهنگی‌های زیادی دیده می‌شود و در مجموع ساختار موزونی ندارد. برخلاف ظاهر بیرونی، طراحی داخلی ساده و متناسب است.با اینکه این خودرو یک کراس‌اوور کوچک است، فضای بار و کابین آن مناسب و کافی است.

مانند اکثر تولیدات چینی که در آنها از موتورهای کم حجم استفاده شده است، S3 نیز مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری و ۴ سیلندر است که توان تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع CVT است و قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. ترمزهای چهار چرخ این خودرو دیسکی است و به سیستم‌های کنترل پایداری و کشش و همچنین کنترل ایستایی در شیب مجهز است.

ایربگ‌های این خودرو در نسخه مونتاژ شده داخلی به دو ایربگ سرنشینان جلو محدود شده است. با این حال، جک S3 نیز موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه NCAP شده است. علاوه بر سانروف، این خودرو از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که برخی از آنها عبارتند از: کروز کنترل، سیستم تهویه هوای مطبوع اتوماتیک، دیلایت، نمایشگر باد تایرها و … . 

اگر به دنبال یک خودروی سانروف‌دار ارزان قیمت هستید که از قضا کراس‌اوور هم باشد، شاید جک S3 هم خودرویی باشد که دنبالش هستید. با مراجعه به سایت دیوار، می‌توانید از آحرین قیمت خرید و فروش جک S3 مطلع شوید.

دانگ‌فنگ H30 کراس

دانگ‌فنگ H30 

دانگ‌فنگ H30 کراس دیگر ماشین سانروف‌دار ارزان قیمتی است که می‌توانید در بازار فعلی تهیه کنید. H30 کراس خودرویی محصول کمپانی دانگ‌فنگ است که توسط ایران خودرو روانه بازار می‌شود.

دانگ‌فنگ H30 کراس مانند سایر خودروهای چینی طراحی معقولی دارد. فضای داخل کابین H30 کراس جادار است و سرنشینان در آن احساس راحتی خواهند کرد. یکی دیگر از نکات مثبت این خودرو، هماهنگی پیشرانه با جعبه دنده است که عملکرد خوبی دارد.

با این حال، دانگ‌فنگ H30 کراس بدون عیب و نقص هم نیست. مصرف سوخت شهری این خودرو بالاتر از خودروهای هم‌رده است و البته این خودرو، مانند سایر چینی‌های کشور، کابین باکیفیتی ندارد.

با این حال، دانگ‌فنگ H30 کراس هم یکی دیگر از خودروهای سانروف‌دار ارزان موجود در کشور است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار از آخرین فیمت خرید و فروش دانگ‌فنگ H30 مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین‌های چینی بازار ایران

لیفان X60

لیفان X60

لیفان X60 جزو خودروهای چینی‌ای بود که از همان ابتدای ورودش به ایران، بازار خوبی داشت و مورد استقبال قرار گرفت. دلیل این موضوع هم قیمت بالاتر کراس‌اوورهای کره‌ای و ژاپنی موجود در کشور بود.

طراحی لیفان X60 در برابر سایر خودروهای این کمپانی قابل قبول است و حس سواری اسپرت به راننده می‌دهد. کمک فنرهای X60 عملکرد خوبی دارند و با گذر از ناهمواری‌ها احساس کوبش چندان به داخل منتقل نمی‌شود.

نهایت سرعتی که می‌توانید از X60 بگیرید، ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است، با قدرت ۱۳۱ اسب بخار و گشتاور ۱۶۸ نیوتن‌متر. این قدرت ایجادشده برای رانندگی‌های معمولی درون‌شهری مناسب است. از نظر ایمنی، X60 یک خودروی قابل‌اتکا و قابل‌اعتماد است و در برخوردها، می‌تواند به‌خوبی از جان سرنشینان خود حفاظت کند.

با این حال، در طراحی این خودرو، لوگوی بزرگ لیفان که در جلوی خودرو درج شده می‌تواند کمی در ذوق بزند. مانند بیشتر خودروهای چینی، متریال به‌کاررفته در کابین از نوع پلاستیک ارزان‌قیمت است و البته مصرف سوخت این کراس‌اوور ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که از این بابت نمره جالبی نمی‌گیرد.

در هر صورت لیفان X60 نیز یکی دیگر از ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار بازار ایران است که می‌تواند برای علاقمندانش جذاب باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار از آخرین قیمت خرید و فروش لیفان X60 مطلع شوید.

چانگان CS35

چانگان CS35

آخرین ماشین سانروف‌دار ارزان قیمت این فهرست، چانگان CS35 است. ورود چانگان به ایران در سال ۱۳۹۳ با ماجراهای پر پیچ و خم همراه بود. از یک طرف تاخیری ۹ ماهه در تحویل خودروها به مشتریان و از طرف دیگر، قیمت‌گذاری بالا برای این خودرو از سوی واردکننده سبب شد که از چانگان CS35 چندان استقبال نشود. با این حال، در سال ۱۳۹۵ بود که خط مونتاژ چانگان CS35 در سایپا کاشان به راه افتاد و همین باعث شد که قیمت این خودرو با کاهش محسوسی روبرو شود.

چانگان CS35 به دلیل طراحی ظاهری قابل قبول و به‌روز، عملکرد فنی مناسب، تجربه رانندگی رضایت‌بخش و بیش از همه امکانات رفاهی کامل‌تر از رقبا، انتخاب مناسب‌تری به نظر می‌رسد. یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو، مصرف ترکیبی آن است که ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر می‌سوزاند.

از نقاط ضعف این خودرو هم می‌توان به جعبه‌دنده‌اش اشاره کرد که تکنولوژی قدیمی دارد. همچنین، این خودرو نسبت به رقیبش جک S3 امکانات کمتری ارائه می‌کند. با این حال، چانگان CS35 خودرویی است که امکانات زیادی را ارائه می‌کند و مونتاژش در ایران می‌تواند نشانه خوبی برای خریدارانش باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار از آخرین قیمت خرید و فروش چانگان CS35 مطلع شید.

بیشتر بخوانید: ارزانترین شاسی بلندهای بازار ایران کدامند؟

کدام ماشین سانروف‌دار ارزان انتخاب مناسبی است؟

خب، به انتهای مطلب رسیدیم و فهرست ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار بازار کشور هم تموم شد. در یک جمع‌بندی نهایی و با توجه به آنچه در این مطلب بیان شد، اگر خواهان ماشین سانروف‌دار ارزان هستید و تاکید بر خرید خودرو صفر دارید، گزینه‌هایی که در این لیست معرفی شده‌اند، تنها انتخاب‌های موجود در بازه قیمتی زیر ۵۰۰ میلیون تومان در بازار آشفته این روزهای ما هستند.

همانطور که مشاهده کردید در این فهرست، تنها یک خودروی ایرانی وجود داشت و باقی گزینه‌ها خودروهای چینی بودند. هرچند که ۵۰۰ میلیون تومان نباید ارزان باشد، اما متاسفانه شرایط فعلی بازار به نحوی است که این‌ها ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار محسوب می‌شوند.

اگر به دنبال خرید ماشین سانروف‌دار هستید و ارزان بودن بالاترین اولویت را برایتان دارد، می‌توانید از بین خودروهای بالا یکی را انتخاب کنید. با این حال، ما پیشنهاد می‌کنیم که در این محدوده قیمت، نیم‌نگاهی به خودروهای دیگر که از آپشن سانروف بی‌بهره‌اند، داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم سایر مطالب دسته‌بندی مشاوره و راهنمای خرید اتومبیل را هم مطالعه کنید.

شما تجربه رانندگی با کدام یک از خودروهای بالا را دارید؟ به نظر شما خودروهای ارزان و سانروف‌دار دیگری هستند که در این فهرست آورده نشده است؟ نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید؟

3 نظرات
  1. joijoio می‌گوید

    فوق العاده بود

  2. سعید می‌گوید

    هیچ کدام! بایک سابرینا هاچ بک

  3. محمد می‌گوید

    بسیار عالی تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.