گزارش نرخ اجاره آپارتمان در تهران و شهرهای حومه در آگهی‌های دیوار (هفته اول مهر)

آپارتمان‌های ۲ تا ۵ سال ساخت در محله‌های پرطرفدار تهران

0

داده‌های مربوط به آگهی‌های اجاره که در ۱۰ روز گذشته در دیوار تهران درج شده بودند، در این گزارش استخراج و به صورت محلی تفکیک شده‌اند. این داده‌ها حاوی نکات مهم و جالبی از بازار اجاره مسکن در کلان‌شهر تهران هستند. در ادامه، جدول داده‌ها و گزارش تفصیلی مربوط به آن‌ها را مشاهده می‌کنید. گزارش دارای ۴ بخش اصلی است که در هر بخش به اجاره بها در آگهی‌های یکی از دسته‌های گران‌قیمت، متوسط‌قیمت، ارزان‌قیمت و شهرهای حومه تهران پرداخته شده است. البته طبقه‌بندی محلات در این گزارش به صورت نسبی بوده و دسته‌بندی مصوب و رسمی نیست.

توجه:

در این گزارش متوسط قیمت اجاره مربوط به هر شهر و محله به دو شکل قیمت متر مربع و قیمت آپارتمان ۸۰ متری آورده شده است. لازم به ذکر است اطلاعات از آگهی‌های مربوط به آپارتمان‌های ۸۰ متری که ۲ تا ۵ سال از سن ساخت آن‌ها می‌گذرد، به دست آمده‌اند.

موارد بررسی شده، آگهی‌های محله‌ها و شهرهای پرطرفدار دیوار بوده‌اند؛ یعنی محلاتی که در ۱۰ روز گذشته تعداد قابل توجهی آگهی اجاره داشته‌اند.

همچنین لازم به ذکر است که ارقام اجاره بهای به دست آمده، حاصل جمع اجاره پرداختی ماهانه و تبدیل ودیعه به اجاره با نرخ سه درصد از کل مبلغ ودیعه به عنوان اجاره بهای ماهانه است.

اجاره بها در آگهی‌های محلات گران‌قیمت دیوار تهران

اکثر محلاتی که در دسته گران‌قیمت قرار دارند در منطقه ۱ شهرداری تهران هستند. گران‌ترین آگهی اجاره در دیوار تهران مربوط به محله الهیه بود است. میانگین قیمت اجاره در این محله ۳۵۷ هزار تومان بر متر مربع بود. به عبارت دیگر یک آپارتمان ۸۰ متری ماهانه ۲۸ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان اجاره بها دارد.

دارآباد ارزان‌ترین محله در منطقه یک تهران است که با میانگین اجاره بهای ۱۹۴ هزار تومان بر متر مربع در دیوار آگهی شده است. این محله تنها محله منطقه یک است که در دسته متوسط قیمت‌های تهران قرار گرفته است.

محله ازگل در منطقه یک تهران دارای متوسط اجاره بهای ۲۲۲ هزار تومان بر متر مربع بوده است؛ این پایین‌ترین نرخ اجاره در منطقه یک است که در دسته گران قیمت‌ها قرار می‌گیرد.

میانگین اجاره ماهانه در محله‌های پرآگهی و پرطرفدار منطقه یک تهران حدود ۲۸۸ هزار تومان بر متر مربع گزارش شد. میانگین اجاره بها برای آپارتمان‌های ۸۰ متری که ۲ تا ۵ ساله هستند نیز حدود ماهانه ۲۳ میلیون تومان است.

نیاز به توجه است که نتایج بیان شده در این گزارش، از آگهی‌های درج شده در دیوار به دست آمده‌اند؛ به عبارت دیگر ممکن است محلاتی باشند که آمار فوق را تغییر دهند اما آگهی زیادی برای آن‌ها درج نشده باشد. همچنین مالکان میزان اجاره بهای ذکرشده در آگهی‌ها را مشخص کرده‌اند و بیانگر قیمت قطعی و مصوب نیستند.

در مناطق دیگر تهران نیز محله‌هایی هستند که میزان اجاره‌ای در حدود منطقه یک دارند و جزو محله‌های گران قیمت تهران محسوب می‌شوند. طبق آگهی‌های درج شده در دیوار، سعادت‌آباد و شهرک غرب در منطقه ۲ دارای اجاره بهای میانگین ۲۶۱ هزار تومان بر متر مربع هستند. به بیان دیگر، واحدهای ۸۰ متری ۲ تا ۵ ساله در این محلات، اجاره بهای ماهانه حدود ۲۱ میلیون تومان دارند.

در منطقه ۳ شهرداری تهران، محله‌های گران قیمت عبارتند از:

بر اساس آگهی‌های اجاره دیوار تهران، میانگین اجاره بهای این محلات حدود ۲۴۱ هزار تومان بر متر مربع است. بدین معنی که در محلات مذکور، مالکان آپارتمان‌های ۸۰ متری که ۲ تا ۵ سال از ساخت آن‌ها می‌گذرد، به طور میانگین متقاضی حدود ۱۹ میلیون تومان اجاره بهای ماهانه بوده‌اند.

محله پاسداران در منطقه ۴ شهرداری تهران با اجاره بهای ۲۴۷ هزار تومان بر متر مربع، در گروه محله‌های گران قیمت تهران قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، اجاره بهای یک آپارتمان ۸۰ متری در پاسداران حدود ماهانه ۲۰ میلیون تومان در آگهی‌های دیوار قیمت‌گذاری شده است. محله هروی در منطقه ۴ شهرداری تهران ارزان‌ترین محله در دسته گران‌قیمت است. اجاره بها در هروی حدود ۲۱۱ هزار تومان بر متر مربع برآورد می‌شود. به بیان ساده‌تر، اجاره بهای آپارتمان‌های ۸۰ متری در این محله حدود ماهانه ۱۷ میلیون تومان است.

آگهی‌های دیوار مربوط به محله یوسف‌آباد در منطقه ۶، با اجاره بهای ۲۲۰ هزار تومان بر متر مربع، آن را در دسته گران قیمت‌ها قرار داده‌اند. اجاره بهای آپارتمان‌های ۸۰ متری یوسف‌آباد که ۲ تا ۵ سال سن ساخت دارند، حدود ماهانه ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

به طور کلی طبق آگهی‌های درج شده در دیوار در ۱۰ روز گذشته و بر اساس دسته‌بندی‌ که اتخاذ کرده‌ایم، میانگین اجاره بهای محلات گران‌قیمت تهران ۲۷۰ هزار تومان بر متر مربع است و اجاره یک واحد ۸۰ متری در این محلات ماهانه حدود ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

آگهی‌های اجاره آپارتمان شهرک غرب

نرخ اجاره در آگهی‌های آپارتمان محلات گران‌قیمت دیوار تهران در ابتدای مهر ۱۴۰۰ (تومان)

آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت

نام محلهمنطقه شهرداریمتوسط اجاره یک متر مربعمتوسط اجاره آپارتمان ۸۰ متری
الهیه۱۳۵۷,۰۰۰۲۸,۵۶۰,۰۰۰
زعفرانیه۱۳۴۶,۰۰۰۲۷,۶۸۰,۰۰۰
اقدسیه۱۳۴۳,۰۰۰۲۷,۴۴۰,۰۰۰
کامرانیه۱۳۳۰,۰۰۰۲۶,۴۰۰,۰۰۰
ولنجک۱۳۲۴,۰۰۰۲۵,۹۲۰,۰۰۰
آجودانیه۱۳۲۲,۰۰۰۲۵,۷۶۰,۰۰۰
فرمانیه۱۳۰۷,۰۰۰۲۴,۵۶۰,۰۰۰
نیاوران۱۲۹۱,۰۰۰۲۳,۲۸۰,۰۰۰
محمودیه۱۲۹۱,۰۰۰۲۳,۲۸۰,۰۰۰
سعادت‌آباد۲۲۷۹,۰۰۰۲۲,۳۲۰,۰۰۰
دروس۳۲۷۲,۰۰۰۲۱,۷۶۰,۰۰۰
جردن۳۲۵۴,۰۰۰۲۰,۳۲۰,۰۰۰
قیطریه۱۲۴۸,۰۰۰۱۹,۸۴۰,۰۰۰
پاسداران۴۲۴۷,۰۰۰۱۹,۷۶۰,۰۰۰
شهرک غرب۲۲۴۴,۰۰۰۱۹,۵۲۰,۰۰۰
دزاشیب۱۲۴۰,۰۰۰۱۹,۲۰۰,۰۰۰
میرداماد۳۲۳۹,۰۰۰۱۹,۱۲۰,۰۰۰
اختیاریه۳۲۳۵,۰۰۰۱۸,۸۰۰,۰۰۰
ظفر۳۲۳۱,۰۰۰۱۸,۴۸۰,۰۰۰
سوهانک۱۲۲۳,۰۰۰۱۷,۸۴۰,۰۰۰
ازگل۱۲۲۲,۰۰۰۱۷,۷۶۰,۰۰۰
یوسف‌آباد۶۲۲۰,۰۰۰۱۷,۶۰۰,۰۰۰
قلهک۳۲۱۴,۰۰۰۱۷,۱۲۰,۰۰۰
هروی۴۲۱۱,۰۰۰۱۶,۸۸۰,۰۰۰
 

اجاره بها در آگهی‌های محلات متوسط‌قیمت دیوار تهران

محله‌های متوسط‌قیمت تهران را بیش از هر جای دیگر می‌توان در منطقه ۵ شهرداری و به طور کلی غرب تهران یافت. در منطقه ۵ شهرداری تهران محلات اباذر، پونک، سازمان برنامه، باغ فیض، کوی فردوس، جنت‌آباد، شهران و شهرزیبا آگهی‌هایی با قیمت اجاره بهای متوسط در دیوار داشته‌اند. میانگین اجاره بها در این محلات حدود ۱۶۴ هزار تومان بر متر مربع بوده است. اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری که ۲ تا ۵ سال سن ساخت آن است نیز ماهانه حدود ۱۳ میلیون تومان آگهی شد.

در میان آگهی‌های دیوار منطقه ۲ تهران محله‌های گیشا، مرزداران، صادقیه، ستارخان و طرشت دارای قیمت متوسط بوده‌اند. میانگین قیمت اجاره در آگهی‌های دیوار این محلات، حدود ۱۷۸ هزار تومان برای هر متر مربع و ۱۴ میلیون تومان ماهانه برای یک واحد ۸۰ متری بوده است. محله گیشا با اجاره بهای ۲۰۷ هزار تومان برای هر متر مربع دارای بالاترین قیمت در دسته دوم محسوب می‌شود. متوسط اجاره بهای یک آپارتمان ۸۰ متری در آگهی‌های دیوار گیشا در ۱۰ روز گذشته، ماهانه حدود ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد.

در منطقه ۳ تهران محلات ونک و سیدخندان با اجاره بهای ۲۰۶ و ۱۸۴ هزار تومان بر متر مربع آگهی شده‌اند. به بیان دیگر، مالکان آپارتمان‌های ۸۰ متری‌شان را در ونک ماهانه حدود ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در سیدخندان حدود ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند.

محله‌های شمس‌آباد و تهرانپارس غربی در منطقه ۴ شهرداری با اجاره بهای حدود ۱۶۰ هزار تومان برای هر متر مربع در دیوار عرضه شده‌اند. به عبارت دیگر، ماهانه حدود ۱۳ میلیون تومان برای اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری در این محلات نیاز است.

در منطقه ۶ شهرداری، آگهی‌های محله امیرآباد اجاره بهای متوسطی را نشان می‌دهند. به طور میانگین ۱۹۷ هزار تومان بر متر مربع قیمت اجاره در امیرآباد بوده است. به بیان دیگر، اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری در این محله، ماهانه حدود ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

در منطقه ۷ شهرداری تهران، آپارتمان‌های محله سهروردی با میانگین اجاره بهای ۱۹۱ هزار تومان بر متر مربع در دیوار آگهی شده‌اند. در نتیجه مالکان، آپارتمان‌های ۸۰ متری این محله را ماهانه حدود ۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند.

آگهی‌های محله نارمک از منطقه ۸ تهران نیز دارای قیمت اجاره متوسط بوده است. در دیوار نارمک قیمت اجاره بها ۱۵۲ هزار تومان برای هر متر مربع و ۱۲ میلیون تومان ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری قید شده است.

آگهی‌های محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ تهران، دارای میانگین اجاره بهای ۱۵۴ هزار تومان بر متر مربع بوده‌اند. به عبارتی اجاره بهای یک واحد ۸۰ متری در نیروی هوایی ماهانه حدود ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

آخرین خانه از جدول گروه دوم به شهرک راه‌آهن اختصاص داده شده که در منطقه ۲۲ شهرداری تهران قرار دارد. در آگهی‌های دیوار اجاره بهای شهرک راه‌آهن حدود ۱۳۸ هزار تومان برای هر متر مربع یعنی ۱۱ میلیون تومان ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری پیشنهاد شده است.

یادآوری می‌شود همانطور که در توضیحات دسته اول یعنی گران قیمت‌ها ذکر شده بود، محله دارآباد از منطقه یک شهرداری تهران در دسته متوسط‌قیمت‌ها دسته‌بندی شده است.

بر اساس اطلاعات فوق که از آگهی‌های دیوار به دست آمده‌اند، میانگین قیمت اجاره برای هر متر مربع در محلات دسته دوم یعنی متوسط‌قیمت ۱۷۰ هزار تومان است. میانگین اجاره بها در این محله‌ها برای یک آپارتمان ۸۰ متری که ۲ تا ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد نیز ماهانه ۱۴ میلیون تومان است.

آگهی‌های اجاره آپارتمان دارآباد را اینجا ببینید

نرخ اجاره در آگهی‌های آپارتمان محلات متوسط دیوار تهران در ابتدای مهر ۱۴۰۰ (تومان)

آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت

نام محلهمنطقه شهرداریمتوسط اجاره یک متر مربعمتوسط اجاره آپارتمان ۸۰ متری
گیشا (کوی نصر)۲۲۰۷,۰۰۰۱۶,۵۶۰,۰۰۰
ونک۳۲۰۶,۰۰۰۱۶,۴۸۰,۰۰۰
امیرآباد۶۱۹۷,۰۰۰۱۵,۷۶۰,۰۰۰
مرزداران۲۱۹۶,۰۰۰۱۵,۶۸۰,۰۰۰
دارآباد۱۱۹۴,۰۰۰۱۵,۵۲۰,۰۰۰
سهروردی۷۱۹۱,۰۰۰۱۵,۲۸۰,۰۰۰
سیدخندان۳۱۸۴,۰۰۰۱۴,۷۲۰,۰۰۰
اباذر۵۱۸۳,۰۰۰۱۴,۶۴۰,۰۰۰
پونک۵۱۷۴,۰۰۰۱۳,۹۲۰,۰۰۰
سازمان برنامه۵۱۷۲,۰۰۰۱۳,۷۶۰,۰۰۰
صادقیه۲۱۷۲,۰۰۰۱۳,۷۶۰,۰۰۰
باغ فیض۵۱۶۴,۰۰۰۱۳,۱۲۰,۰۰۰
کوی فردوس۵۱۶۳,۰۰۰۱۳,۰۴۰,۰۰۰
جنت‌آباد جنوبی۵۱۶۳,۰۰۰۱۳,۰۴۰,۰۰۰
ستارخان۲۱۶۳,۰۰۰۱۳,۰۴۰,۰۰۰
تهرانپارس غربی۴۱۶۲,۰۰۰۱۲,۹۶۰,۰۰۰
جنت‌آباد مرکزی۵۱۶۲,۰۰۰۱۲,۹۶۰,۰۰۰
شمس‌آباد۴۱۵۹,۰۰۰۱۲,۷۲۰,۰۰۰
شهران جنوبی۵۱۵۸,۰۰۰۱۲,۶۴۰,۰۰۰
جنت‌آباد شمالی۵۱۵۵,۰۰۰۱۲,۴۰۰,۰۰۰
نیرو هوایی۱۳۱۵۴,۰۰۰۱۲,۳۲۰,۰۰۰
طرشت۲۱۵۳,۰۰۰۱۲,۲۴۰,۰۰۰
نارمک۸۱۵۲,۰۰۰۱۲,۱۶۰,۰۰۰
شهر زیبا۵۱۴۷,۰۰۰۱۱,۷۶۰,۰۰۰
شهرک راه‌آهن۲۲۱۳۸,۰۰۰۱۱,۰۴۰,۰۰۰

اجاره بها در آگهی‌های محلات ارزان‌قیمت دیوار تهران

محلات کوهک و شهدای خلیج فارس در منطقه ۲۲ تهران، در صدر جدول ارزان‌قیمت‌ها هستند. میانگین اجاره بهای درج شده در آگهی‌های دیوار این محلات ۱۳۴ هزار تومان بر متر مربع بوده است. هزینه اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری نیز در آگهی‌ها به طور میانگین ماهانه ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان محاسبه شد.

محلات چیتگر و تهران‌سر در منطقه ۲۱ تهران، با اجاره بهای ۱۲۴ هزار تومان بر متر مربع، ارزان‌قیمت محسوب شده‌اند. اجاره بهای یک آپارتمان ۸۰ متری در چیتگر و تهرانسر حدود ماهانه ۱۰ میلیون تومان در دیوار درج شده است.

محلات افسریه و شهرک کیانشهر در منطقه ۱۵ تهران، به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بر متر مربع در دیوار آگهی شده‌اند. هزینه اجاره یک واحد ۸۰ متری در این محله‌ها حدود ماهانه ۸ میلیون تومان است.

محلات ارزان قیمت در شرق تهران عبارتند از:

  • محله پیروزی در منطقه ۱۳
  • محله مجیدیه در منطقه ۸
  • محلات نظام‌آباد و سبلان در منطقه ۷
  • محله‌های حکیمیه، اوقاف و تهرانپارس شرقی در منطقه ۴

آگهی‌های دیوار مربوط به این محلات در روزهای ابتدایی مهرماه، دارای میانگین اجاره بهای ۱۲۰ هزار تومان برای هر متر مربع یا به بیان دیگر اجاره بهای ماهانه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای هر واحد ۸۰ متری بوده‌اند.

محله‌های سلسبیل، جیحون، بریانک و نواب در منطقه ۱۰ تهران، بر اساس آگهی‌های دیوار، دارای اجاره بهای میانگین ۱۰۹ هزار تومان بر متر مربع هستند. آپارتمان ۸۰ متری در این محلات به مبلغ ماهانه حدود ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان آگهی شده است.

در منطقه ۹ تهران، واحدهای محله‌های استاد معین و جی با اجاره بهای ۱۰۸ هزار تومان برای هر متر مربع و ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای هر آپارتمان ۸۰ متری در دیوار عرضه شده‌اند.

آگهی‌های درج شده در دیوار مربوط به محله فلاح در منطقه ۱۷، اجاره بهای ۸۵ هزار تومان بر متر مربع را نشان می‌دهند. اجاره بهای یک واحد ۸۰ متری در فلاح که ۲ تا ۵ سال سن ساخت دارد، ماهانه حدود ۷ میلیون تومان است.

محله خلیج فارس در منطقه ۱۸ با اجاره بهای ۸۱ هزار تومان بر متر مربع در دیوار آگهی شده است. به عبارت دیگر یک آپارتمان ۸۰ متری در این محله، دارای اجاره بهای ماهانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

محله اقدسیه در شهر ری که در منطقه ۲۰ واقع شده است، دارای آگهی‌های اجاره آپارتمان به قیمت ۱۰۴ هزار تومان بر متر مربع بوده است. به عبارتی یک آپارتمان ۸۰ متری در این محله ماهانه حدود ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اجاره بها دارد.

مبالغ مذکور از آگهی‌های مربوط به آپارتمان‌های ۸۰ متری ۲ تا ۵ ساله که در ۱۰ روز گذشته در دیوار درج شده بودند، استخراج شده است. بر اساس ارقام فوق، یک آپارتمان ۸۰ متری در محلات ارزان‌قیمت تهران، به طور میانگین، ماهانه حدود ۹ میلیون تومان در دیوار قیمت‌گذاری شده است.

آگهی‌های اجاره آپارتمان در محله چیتگر

نرخ اجاره در آگهی‌های آپارتمان محلات ارزان دیوار تهران در ابتدای مهر ۱۴۰۰ (تومان)

آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت

نام محلهمنطقه شهرداریمتوسط اجاره یک متر مربعمتوسط اجاره آپارتمان ۸۰ متری
کوهک۲۲۱۳۷,۰۰۰۱۰,۹۶۰,۰۰۰
دریاچه شهدای خلیج فارس۲۲۱۳۲,۰۰۰۱۰,۵۶۰,۰۰۰
حکیمیه۴۱۳۱,۰۰۰۱۰,۴۸۰,۰۰۰
مجیدیه۸۱۲۹,۰۰۰۱۰,۳۲۰,۰۰۰
چیتگر۲۱۱۲۷,۰۰۰۱۰,۱۶۰,۰۰۰
اوقاف۴۱۲۷,۰۰۰۱۰,۱۶۰,۰۰۰
سلسبیل۱۰۱۲۴,۰۰۰۹,۹۲۰,۰۰۰
پیروزی۱۳۱۲۳,۰۰۰۹,۸۴۰,۰۰۰
تهران‌سر۲۱۱۲۱,۰۰۰۹,۶۸۰,۰۰۰
استاد معین۹۱۱۷,۰۰۰۹,۳۶۰,۰۰۰
جیحون۱۰۱۱۴,۰۰۰۹,۱۲۰,۰۰۰
تهرانپارس شرقی۴۱۱۴,۰۰۰۹,۱۲۰,۰۰۰
افسریه۱۵۱۱۱,۰۰۰۸,۸۸۰,۰۰۰
نظام‌آباد۷۱۱۱,۰۰۰۸,۸۸۰,۰۰۰
سبلان۷۱۰۶,۰۰۰۸,۴۸۰,۰۰۰
شهر ری اقدسیه۲۰۱۰۴,۰۰۰۸,۳۲۰,۰۰۰
بریانک۱۰۱۰۰,۰۰۰۸,۰۰۰,۰۰۰
جی۹۱۰۰,۰۰۰۸,۰۰۰,۰۰۰
نواب۱۰۹۸,۰۰۰۷,۸۴۰,۰۰۰
شهرک کیانشهر۱۵۹۰,۰۰۰۷,۲۰۰,۰۰۰
فلاح۱۷۸۵,۰۰۰۶,۸۰۰,۰۰۰
خلیج فارس۱۸۸۱,۰۰۰۶,۴۸۰,۰۰۰

دیوار املاک

اجاره بها در ‌آگهی‌های دیوار شهرهای اطراف تهران

آگهی‌های مربوط به رودهن که در روزهای ابتدایی مهر در دیوار درج شده‌اند، نشان‌دهنده اجاره بهای ۶۷ هزار تومان بر متر مربع بوده‌اند. به بیان دیگر، هزینه اجاره یک آپارتمان ۸۰ متری در رودهن ماهانه حدود ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است. رودهن که در شرق تهران واقع شده است، گران‌ترین شهر در آگهی‌های دیوار اطراف تهران محسوب می‌شود.

طبق آگهی‌های درج شده در دیوار، در پرند هزینه اجاره بها ۲۸ هزار تومان برای هر متر مربع یعنی ماهانه ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان برای هر آپارتمان ۸۰ متری است. پرند در جنوب تهران قرار دارد و ارزان‌ترین آگهی‌ها را در میان شهرهای اطراف تهران داشته است.

میانگین قیمت‌های اجاره بهای پیشنهادی در آگهی‌های دیوار مربوط به شهرهای پرطرفدار حومه تهران، حدود ۴۹ هزار تومان بر متر مربع بود. به بیان ساده‌تر، اجاره بهای یک واحد ۸۰ متری که ۲ تا ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد، ماهانه حدود ۴ میلیون تومان است.

نرخ اجاره در آگهی‌های آپارتمان دیوار شهرهای اطراف تهران در ابتدای مهر ۱۴۰۰ (تومان)

آپارتمان ۲ تا ۵ سال ساخت

نام شهرمتوسط اجاره یک متر مربعمتوسط اجاره آپارتمان ۸۰ متری
رودهن۶۷,۰۰۰۵,۳۶۰,۰۰۰
پردیس۵۸,۰۰۰۴,۶۴۰,۰۰۰
شهریار۵۸,۰۰۰۴,۶۴۰,۰۰۰
شهر قدس۵۶,۰۰۰۴,۴۸۰,۰۰۰
پاکدشت۵۰,۰۰۰۴,۰۰۰,۰۰۰
بومهن۴۷,۰۰۰۳,۷۶۰,۰۰۰
قرچک۴۴,۰۰۰۳,۵۲۰,۰۰۰
رباط کریم۳۴,۰۰۰۲,۷۲۰,۰۰۰
پرند۲۸,۰۰۰۲,۲۴۰,۰۰۰
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.